Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #29


Herkese Merhaba,

Yine  bir bitenler yazısı ile yeniden karşınızdayım. Ne zamandır yazmaya fırsat bulamıyordum ve dolayısıyla ev artık çöp eve dönmek üzereydi. Hazır gün ışığını da güzel yakalamışken yazıyı da hemen yazmak istedim.

Bakalım son birkaç ay içerisinde hangi ürünleri bitirmişim, yorumlarım neler? Hadi hemen bakalım.






Insıght Enerji Veren Saç Kremi : Bir önceki bitenlerde de şampuanını bitirmişim. Bu markanın ürünlerini seviyorum. İçerisinde silikon, paraben,sls,sles içermemesinden dolayı tercih ediyorum.

Palmolive Thermal Spa Banyo ve Duş Jeli : Sanırım palmolive duş jellerinde en sevdiğim seri thermal serisi. İçerisindeki minik tanecikler çok hoşuma gidiyor. Arada farklı markalar, farklı ürünler denesem de bu serinin yeri ayrı.

Bath & Body Works Sıvı El sabunu : Yine en sevdiğim el sabunlarından biri. Kokusuna yapısına bayılıyorum. Son stoğumda bitti acil alışveriş yapmak lazım :))

Procsin Anti Hair Loss Şampuan : Yeni saç oluşumunu hızlandırmaya, saç dökülmesini engellemeye saçlara canlılık kazandırmaya yardımcı olur gibi vaadleri vardı. Ancak hiç bir etkisini görmedim diyebilirim. Tekrar almam.

Gucci Guılty Parfüm Duş jeli:  Severek kullandığım parfümün konfresinden çıkmıştı. Özellikle  losyonuyla birlikte kullanıldığında parfümün etkisini, kalıcılığını arttırıyor. Kokusu çok güzel. Denk gelirseniz bakın derim.




Milk Shake Durulanmayan Köpük : Milk Shake ürünlerine tek kelimeyle bayılıyorum. Kokusu gerçekten muhteşem. Her defasında yiyesim geliyor. :)) Saçlarımı yumuşacık yapıyor. Kolayca taranıyor. Elimde şuan büyük boyu var. 

Garnier Mineral Termal koruma Roll-on: Ben bu ürünü aslnda çok beğendim. Gerçekten 40 derece sıcakta test ettim ve termal bir koruma sağlıyor. Şimdiye kadar kullandığım en etkili roll-on diyebilirim. Ancak maalesef içerisinde alüminyum bulunuyor. Her zaman değil ama çok sıcaklarda özellikle Kıbrıs'ın aşırı sıcaklarında yeniden alıp kullanacağım bir ürün. 

İpelina Oje Temizleme Pedleri : Özellikle seyahatlerde hayat kurtaran bir ürün. Bir kere çok pratik ve temizlemesi de çok başarılı. Denemediyseniz mutlaka denemelisiniz. 

Dalan d'Olive El kremi :  Sanırım en çok bitirdiğim ürünlerden biri de el kremleri. Yaz -kış olmazsa olmazım. Dalan ürünlerini doğal zeytinyağ içermesi bakımından seviyorum. Nemlendirmesi de yeterli seviyede. 

English Home El kremi : Maalesef hiç ama hiç beğenmedim. Nemlendirmesi neredeyse 'sıfır', kokusu desen zaten yok denecek kadar az. Hiç bir etkisi olmadı.

Rimmel London oje : Yapısı sürümü kolay sevdiğim markalardan.

Burberry Fresh Glow Fondöten : Ayrıntılı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Yapısını , kalıcılığı beğendiğim bir fondötendi. İndirimde denk gelirsem yeniden alırım.



Clinique Pep-Start  Makyaj Temizleme Mendilleri : Daha önce aynı serinin 2 si 1 arada temizleyicisini kullanmıştım. Ayrıntılı yazına buradan ulaşabilirsiniz. O temizleyiciden ne kadar memnun kaldıysam bu üründen de o kadar memnun kalmadım. Yapısı çok kuru geldi. Yeteri kadar ıslak olmadığı için temizlerken sorun yaşadım. Çok daha uygun fiyatı çok daha güzel temizleme mendilleri mevcut. O yüzden tekrar alacağım bir ürün değil.

Beauty Formula Siyah Nokta Temizleme Bantları : Sanırım benim şimdiye kadar kullandığım ve en memnun kaldığım temizleme bantları. İçeriğinde bulunan emici kömür tozları ve nane yağı ile etkili bir temizlik sağlıyor. Her uyguladığımda çıkan sonuç beni gerçekten şaşırtıyor. Yedekte yenisi mevcut.

Limonian Snail Mask : Oldum olası Kore ürünlerine karşı ayrı bir ilgim var. Salyangoz özünde bulunan müsin , hücre duvarlarını güçlendirir. Cildi yoğun nemlendirir. Cildi besleyerek cilde canlılık kazandırır. Tabi bu etkileri tam olarak anlayabilmemiz için düzenli kullanım şart ama ilk kulanımda bile cildime verdiği etkiyi sevdim. Gerçekten cildime canlılık kazandırdı. Elimde farklı birkaç çeşidi daha var. Yeniden alabilirim.

Ve pamuklar : Her bitenlerin olmazsa olmazı. Genel olarak tercihim benri markasından yana olsa da bazen farklı markaları da deniyorum. Apaks ta onlardan biriydi. Beğendim.

Benim biten ürünlerim bu şekildeydi. Aralarında sizinde kullandığınız ürünler varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Yeni bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin