Hayata dair her şey!

Post Top Ad

HC CARE ÇİFT FAZLI MAKYAJ TEMİZLEYİCİ


Merhaba,

Bugün sizlere HC Care Çift Fazlı Makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. HC Care' in daha önce birkaç saç ürününü denemiştim ve çok memnun kalmıştım. Cilt ve makyaj temizliğine yönelik ürünler çıkarınca bende hemen denemek istedim.



 Zor çıkan, suya dayanıklı makyaj ürünlerini çıkartmakta da oldukça iddialı.


Çift fazlı ürünler biliyorsunuz su ve yağ bölümlerinden oluşuyor. O yüzden kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Yalnız daha önce denediğim çift fazlı temizleyicilere kıyasla çok çabuk ayrıştı. O yüzden birkaç defa daha çalkalamak zorunda kaldım.

Kullanım sonrası cildimde yağlı bir his bırakmadı. Waterproff ürünlerde biraz uğraştırsa da sonuç olarak gayet güzel temizledi. Gözlerimi yakma sorununa gelirsek maybelline lash sensational maskarayı çıkartırken biraz yanma olsa da Too Faced Better Than sex mascara da herhangi bir sorun yaşamadım.




Parfüm, parafin, paraben içermiyor,  hayvanlar üzerinde test yapmıyor. 

HC Hair Care online satış sitesinden  28 TL 'ye satın alabilirsiniz. 

Yeni bir yazıda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin