Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #26

Merhaba,

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Biten ürünlerimi yazmayı gerçekten çok seviyorum. Umarım sizde okurken keyifle okursunuz. Lafı fazla uzatmadan bitirdiğim ürünlerimi yazmaya başlıyorum.

Keyifli okumalar.




Yvs Rocher Saç oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Anti -Chute Şampuan: Eşim bundan kaç tane bitirdi hiç bilmiyorum ama faydasını gerçekten çok gördü.Bittikçe aldığımız nadir şampuanlardan.

Yves Rocher Normal Saçlar İçib Parlaklık Veren Şampuan: Açıkcası pek bir etkisini göremedim. Sıradan bir şampuandan farksızdı. Tekrar almam.



Splat Extreme White Diş Macunu : Splat diş macunlarını ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz. Neredeyse başka marka hiç almıyorum. Extreme White yine memnun kaldığım bir çeşidiydi. Şuan farklı bir çeşidini kullanıyorum.

Nivea BB Clean 5'i Bir Arada Temizleme Suyu: Ben bu üründen çok memnun kaldım. Hem ten makyajını hem de göz makyajını çok güzel temizliyor. İndirim zamanında çok uygun fiyata almak mümkün.

Eyüp Sabri Tuncer Gül suyu : Gül suyu benim için  cilt bakımının olmazsa olmazıdır. Çok seviyorum. Genellikle tonik olarak kullanıyorum ama yazında buzdolabından çıkartıp ferahlamak için yüzüme sıkıyorum.

Clinique Kömür Bazlı Arındırıcı Jel : Cilt yüzeyindeki kirin, makyajın ve yağın etkili bir şekilde temizlenmesine yardımcı olur. Ben genel olarak sevdim. Cildimi güzel temizledi ama elimde benzer ürünler olduğu için şimdilik tekrardan almayacağım.

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum : Ben bu ürüne bayılıyorum. Mini boy olmasına rağmen baya uzun bir süre kullanabiliyorsunuz. Sabah kalktığımda cildimdeki verdiği his çok güzel. Yumuşacık, ışıl ışıl. Yedekte yenisi mevcut.

Benri Pamuklar: Her bitenlerde görmeye alıştınız.



Estee Lauder Double Wear Kapatıcı : Kapatıcılığını beğeniyorum ama fiyatı bence yüksek. Onun için daha uygun fiyatlı muadil ürünler olduğunu düşünüyorum.

Estee Lauder Sumptuous İnfinite Mascara : Bendeki mini boy üründü. Volume vermesi çok güzeldi. Kirpiklerimi çok güzel uzattı. Temizlenmesi de kolaydı. Büyük boyunu alabilirim.

Lapitak Tırnak Bakım Kremi : Sertleşen tırnak etlerini çok güzel yumuşatıyor. Manikür süresini uzatıyor.

Clinique Even Better Fondoten : Kapatıcılığı orta seviyede, ciltle güzel bütünleşen harika bir ürün. Denemenizi kesinlikle öneriyorum. Büyük boyunu almayı düşünüyorum.


Clinique Aromatics In Black Duş Jeli : Parfümüyle birlikte kullanıyorum. Çok hoş kalıcı bir kokusu var.

The Body Shop Moringa Body Butter : Body Butter serisinden en çok sevdiğim kokulardan biri moringa. Bayılıyorum kokusuna. Nemlendirmeleri konusunda zaten diyeceğim yok. Çok başarılı buluyorum.

SuperDrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Tırnaklarıma zarar vermeden çıkarttığı için sürekli aldığım nadir ürünlerden. seviyorum.

Listerine Cool Mint Gargara: Ağız bakım suyu olarak en çok memnun kaldığım marka.

En son bitirdiğim ürünler bunlardı. Genel olarak bitirdiğim ürünlerin hepsi beğendiğim ürünlerden oluşmuş.


Sizlerin aralarında kullandığınız, beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz ürünler var mıydı. Yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim.

Şimdilik hoşçakalın.

Sevgilerimle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin