Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #25

Merhaba,

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Benim yazarken en çok keyif aldığım yazılar ''bitenler'' oluyor. Hem ürünleri bitirebildiğim için seviniyorum, hem de gerçekten ürün hakkında yeteri kadar yoruma sahip oluyorum.
Bakalım benim en son bitirdiğim ürünler nelermiş ve ürünler hakkında yorumlarım nasıl?

Hadi hep birlikte incelemeye başlayalım;




Avalon Organics Nane Özlü Canlandırıcı Şampuan: Ayrıntılı yazısına şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Severek kullanıp bitirdim. Özellikle vegan olması sebebiyle tekrardan alabilirim.

HC Hair Care Yağlı Saçlar için Şampuan: Bu bitirdiğim kaçıncı şişe bilmiyorum. Bittikçe sürekli alıyorum. Ayrıntılı yazısını yazmıştım buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Elidor Besleyici Bakım Kremi : Artı bir özelliği yok. Sıradan bir saç kreminden farksız.Özellikle tekrar arayıp  satın almam.

Dove Hair Therapy Saç Bakım Kürü: Zar zor bitirdim desem yeridir. Kırık saç uçlarımda en ufak bir değişim bile yapmadı. Bence gereksiz abartılmış bir ürün.

Yves Rocher Kzılcık & Badem Duş Jeli : Kokusuna bayıldığım severek kullandığım bir duş jeliydi. Maalesef yılbaşına özel olarak çıkan bir seri olduğu için limited edition dı. Keşke devamı olsaydı.

Le Petıt Marseıllaıs Shea Butter &Akasya Duş jeli : Yumuşacık soft bir kokusu var. Üstelik oldukça da kalıcı. Tekrardan almak istediklerimden.


Armani Code Parfüm : Eşimin severek kullandığı , bitirdikçe aldığı imza bir parfüm.Tavsiye edilir.

Avon Bıg & Multıilied Mascara: Bu bitirdiğim 2. mascara. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Şimdilik yolumuza farklı markalarla devam ediyorum. Tekrar satın almayı düşünmüyorum.

Kalyon Tırnak Sertleştirici : Olmazsa olmaz ürünüm. Çok severek kullanıyorum. Yedekte yenisi mevcut.

Max Factor Mıracle Touch Fondoten : Yine çok çok severek kullandığım bir ürün. Kapatıcılığı gayet güzel, mat bitişli bir fondoten. Gün içerisinde cildimde parlama vs yapmıyor. Her indirimde muhakkak yedekliyorum. İlk indirimde tekrardan alacağım.

Cecile Artliner : Uygun fiyatlı, akma bulaşma yapmayan güzel bir eyeliner. Şuan elimde farklı markaların benzer ürünleri olduğu için bir süre yeniden almam.

Benri Pamuklar : Her bitenlerin olmazsa olmazları. Favori pamuklarım.

Cettua T bölgesi bantları: Bu markanın ürünlerinden çok memnun kalmadım. Çok etkili değiller.


Yves Rocher Portakal & Tarçın Sıvı Sabun : Kokusuna bayılarak kullandığım, serinin tüm ürünlerini aldığım ama yine maasef limited edition olan bir ürün. Keşke yedekleseymişim.

Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Emen Arındırıcı Tonik Etkili Temizleme Suyu : Yağ dengesini kontrol altına alan güzel bir üründü. Çok ekstra bir etkisini gözlemlemedim. Ama genel olarak bu seriden memnunum.

Gülşah Aseton:  Özellikle koyu renk ojelerimi çıkartmak için kullanıyorum. Tırnaklarıma zarar vermiyor.

Sesu Roll-on Sir Ağda: Bu pudralı yapıda olan senelerdir favorim. Biraz içeriği ve ambalajı değişti.Eski halinden daha memnundum ama yinede severek kullanıyorum.

Limonian Cyber Shine Oxygen Mask Cleanser: Temizlemesi yeterli bir üründü. Uygulaması kolay ve eğlenceli. Ürün yüzünüzde köpürüyor. Kullanım sonrası aydınlık bir görünüm sağladı. Yedekte yenisi mevcut.

Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia : Kokusuna bayılarak kullandım. Nemlendirmesi yeterliydi.
Tek dezavantajı ürünü parmağınızla uygulamak. Onun dışında gayet başarılı.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi : Mevsim geçişlerinde özellikle dirseklerim ve dizlerimde kuruluklar meydana geliyor. Bende normal kremler yerine bu şekilde eczane ürünleri kullanmayı tercih ediyorum. Bepanthol kremlerin  bence her evde olması lazım.

Benim bitirdiğim ürünler ve kısa kısa yorumlarım bu şekildeydi. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin