Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #21


Herkese merhaba;

Yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bakalım Eylül ayı içerisinde hangi ürünleri bitirebilmişim.





Elseve Arginine Direnç X3 Şampuan: Günlük kullanım icin gayet uygun bir şampuanSeverek kullandım.  Yeniden alınabilir.

Prozinc Summer Time Şampuanı: Özellikle yaz aylarında çok severek kullandım. Saçlarıma çok iyi geldi. Özellikle güneşe maruz kalan saclara uygun olduğu icin bir dahaki yaz kesinlikle yeniden alınacak.

Creightons Cerry & Wild Fig Sensual Dus Jeli : Tek kelimeyle bayıldım. Harika bir kokusu var. Kokusunun kalıcılığı oldukça yüksek. Kesinlikle ilk indirimde yeniden alınacak. Denemediyseniz denemenizi öneririm.


Maybelline 2'si 1 arada Makyaj Temizleyici : Gözümü yakmayan nadir temizleyicilerden. Yağ kalintisi bırakmıyor. Stokta yenisi mevcut.

Sesu Roll-on Ağda : Kesinlikle eski varyantı daha güzeldi. Yenilenmiş haliyle tüylerin daha kısa surede çıkmasına neden oldu. Elimde bolca yedeği mevcut. Eğer hepsinde ayni sorunla karşılaşırsam maalesef başka arayışlar içerisine girmem gerekecek.

Palmolive Naturals Sıvı Sabun : Kokusunu oldukça beğendiğim sevdiğim sıvı sabunlardan.

Ipana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe : Bir umutla aldigim bir urundu ama pek bir etkisini göremedim. Temizleme ve ferahlatma etkisi güzeldi. Ama beyazlatma konusunda beklentimi karşılamadı.

Lux Pamuklu Çubuk : Sıradan bir kulak pamugu. Bir beklentimde yok zaten :))


Parmex Aseton : Koyu renk ojelerde gercekten çok basarılı bulduğum bir aseton. Sürekli alıyorum.

Superdrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Gerçekten tırnağa zarar vermeden nazikçe temizliyor. Stokladığım ürünlerden.

Rimel London Oje : Rengine bayilmistim. O yüzden de bitirdim zaten. Tekrar alinacak.

Golden Rose Sararmalara ve Tirnak Yüzeyindeki puruzleri giderici Oje : Açıkcası pek bir faydasını görmedim. Tekrar alacağım bir ürün degil.

Benri ve Ipek makyaj Pamuklari : Her bitenlerin olmazsa olmazlari.

Golden Rose Terracota Allik : Resmen dibine kadar kullandım. Gercekten allık bitirebildiğim için kendimi tebrik ediyorum.

Benim Eylül ayi içerisinde bitirebildiğim ürünler bu sekildeydi. Instagramdan takip edenler bilir bu ay sevgili sihirli mavinin project pan projesine 57 ürünle katildim. Project pan projesine eklemediğim ama bitirebileceğim bir çok ürünüm daha var.  Bakalım yıl sonuna kadar ne kadarını bitirebileceğim. Düzenli kullanım sonucu güzel bir sonuç elde edeceğimi düşünüyorum. :)) Ay sonları son durumları yine sizlerle paylasacagim. Baska bir yazımda gorüşmek üzere şimdilik hoşçakalin.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin