Hayata dair her şey!

Post Top Ad

VİSSMATE HİJYENDE TEK HAREKET


Geçtiğimiz aylarda ''Hijyende Tek Hareket'' sloganı ile raflarda yerini almaya başlayan Vissmate Ultra yoğun çamaşır suyu blogumun bugünkü konuğu.


Çalışan bir bayan olduğum için  bizim evde derin temizliği genellikle hafta sonları yapıyorum.



Tabi işimi kısa sürede ama içime sinerek yapmakta  oldukça zor. Hele birde evde yaramaz bir golden köpeğiniz varsa. :)) Bu durumda güçlü yardımcılar en büyük destekçiniz oluyor. Neredeyse her evin olmazsa olmazı çamaşır suları  bazen gerçekten katlanılmaz olabiliyor. Hele ki birde koku konusunda alerjik bünyeye sahipseniz.Ben özellikle banyo ve klozetlerde kullandığım çoğu zaman burnuma maske falan takar ya da  sürekli temiz hava alır  tekrar işime devam ederdim. Ancak Vissmate çamaşır suyunda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Kokusu hiç rahatsız etmedi. Sanki çamaşır suyu değilde yüzey temizleyici falan kullanıyorum. Temizleme gücünü de çok beğendim. Gerçekten ultra yoğun kıvamı sayesinde döktüğünüz yerden akıp gitmiyor, taki siz yıkayıp arındırana denk. Zaten  kıvamı oldukça akışkan olan ürünlerin yanından bile geçmiyorum.


Fiyatına gelirsek oldukça uygun bir fiyata sahip. Ürünler firma tarafından gönderilmiş olsa da ben sizler için pazar fiyat araştırmasını yaptım.Fiyat -performans dengesi oldukça başarılı ve neredeyse artık tüm marketlerde rahatlıkla bulabiliyorsunuz.

Ürünler hakkında bilgi almak isterseniz Vissmate web sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sizin içinde temizlikte çamaşır suları vazgeçilmezse  Vissmate ürünlerine mutlaka bakmanızı öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin