Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #15


Herkese Merhaba,

Yeni yılın ilk bitenler yazısı ile yeniden karşınızdayım. Bakalım ben bu ay hangi ürünleri bitirebilmişim. Tabi biten ürünlerin yerine açılan yerler itina ile doldurulur. :)) Yaşasın yeni ürünler keşfetmek.

 Hadi başlayım;






Loreal Elseve Color-Vıve Renk Koruyucu Bakım Şampuanı: Maalesef hiç memnun kalmadım. Saçımda kepeklenme ve kaşıntı yaptı. Renk koruma özelliğinide pek gözlemleyemedim. O yüzden bir daha alabileceğim bir ürün değil.

Yves Rocher Antı-Chute Dökülme Karşıtı Saç Bakım Serumu ve Şampuanı: Yves Rocher'ın bu serisini ne kadar beğendiğimi herhalde bilmeyen kalmadı. Aynı serinin şampuanını daha önceden deneyip yazısını yazmıştım. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Hem şampuanı hem de serumu son indirimden yeniden aldım. İndirim zamanında sizinde muhakkak denemenizi öneririm.


Nivea Aqua Sensatıon Canlandırıcı Temizleme Jeli : Detaylı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim ancak  kötü bir ürün de değil. Benim cildimde kullanım sonrasında zaman zaman  yaşattığı kuruluk sebebiyle tekrar tercih edebileceğimi sanmıyorum. Ama bu benim cildimde yaşadığım bir sorundu. Bu üründen memnun kalan arkadaşlarım olduğunu da belirtmeliyim.

Duru Perfume Lotus Çiçeği Özlü Duş Jeli: Kokusunu çok beğendim. Duş sonrasında kokusunun kalıcığıda oldukça iyi. Fiyatının da çok uygun olduğunu düşününce oldukça başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Colgate Optic White Diş Macunu: Beyazlatma konusunda beğendiğimi söyleyebilirim. Stogumda da olan ürünlerden.


Avon Glimmersticks Eye Liner (Saturn Grey): Sürümü oldukça kolay, yumuşacık yapısı olan bir kalem. Renk vermeside oldukça iyi. Oldukça uzun bir zamandır benimleydi. Sonuna kadar kullanıp bitirdim.

Pastel Cosmetics Stick Kapatıcı: Yapısı çok kalın geldiği için beğenmedim ve kullanamadım. Zaten uzun zamandır da öylece bir kenarda duruyordu. Çöpe gidiyor.

Benri Pamuk: Artık her bitenlerde görmeye alıştınız.



Beauty Formulas T Bölgesi Bantları: Siyah kömür özlü olanını ne kadar  çok beğenerek kullanıyorsam turuncu olanını bir o kadar sevmedim. Bunlar elimdeki son ürünlerdi. Siyah kömür özlü olan kesinlikle şimdiye kadar kullandığım en iyi T bölgesi bant tı. Kesinlikle yeniden alınacak.

İnnova Mask Beautenova : Yapısını, temizlemesini ve özellikle pratik oluşunu çok beğendim. Detaylı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Perricone MD Photo Plazma : Ya o nasıl güzel bir yapıdır. Güneş korumalı bir ürün. Numune olmasına rağmen çok başarılı bulduğum bir ürün. Güzel bir indirimde tam boyunu almak istediğim bir ürün.

Estee Lauder Modern Muse Parfum (tester) : Kokusunu beğendiğim ve tenime yakıştırdığım bir parfüm. Bir kaç tane seyahat boyunu kullanıp bitirdim.

Cyrene Advarced Micro Exfoliating Scrub (tester): Elimde bir kaç tane daha numunesi mevcut. Onları da kullanıp öyle yorumlamak istiyorum.

Argan Milk Serum (tester): Daha önceden de seyahat boyunu bitirmiştim. Elimde bir kaç tane daha numune ürün mevcut. Cildime iyi gelen,yormayan , çokta güzel yumuşatan bir ürün. Tam boyunu alabilirim.

Benim bu ay bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Aralarında sizlerinde kullandığınız ürünler var mı? Varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.





1 yorum:

  1. nivea jeli bende çok severek kullanıyorum gelsin şimdi yeniler canım bun arada artık takipçinim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin