Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #14



Herkese merhaba,

2015'in son bitenler, 2016 'nın ise ilk yazısı ile karşınızdayım. Bakalım yıl sonu itibariyle hangi ürünleri bitirebilmişim.







Le Petıt Marseıllaıs Beyaz Şeftali ve Nektarin Duş Jeli : Birbirinden güzel kokularıyla resmen gönlüme taht kurdu.Hele birde o kokular yazı çağrıştırıyorsa. Verdiği yumuşaklık hissini de çok sevdim. Ancak kokuları bence biraz daha kalıcı olabilirdi. İndirim zamanlarında 1-2 yedeklemeye devam.

Maria Nila Lumınous Colour Şampuan ve Sac Kremi : Bu ürünler firma tarafından denemem için gönderilmişti. Bende saçıma ombre yaptırdıktan sonra kullanıp bitirdim. Genel olarak beğendim. Özellikle saç kreminin kullanım sonrası verdiği yumuşaklık çok güzeldi. Detaylı olarak yazısını da yazmıştım. Okumak için buraya  tıklayabilirsiniz. Fiyatı biraz yüksek olduğu için ancak indirim de denk gelirsem yeniden alabilirim.

Splat Special Seri Love Diş Macunu : Şimdiye kadar kullandığınız tüm diş macunlarını unutun ve splat ürünlerini mutlaka ama mutlaka deneyin. Bir çok çeşidinin arasından mutlaka sizin beğeneceğiniz bir ürünü çıkacaktır. Detaylı olarak yazısını okumak isterseniz buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Kesinlikle diğer çeşitlerini deneyeceğim.


Elancyl Cellu- Stop Selülit Kremi : Uzun bir süre önce yurtdışından aldığım bir üründü. Düzenli kullanıp bitirdim. Halen üretiliyor mu bilmiyorum. Çok büyük bir fark gözlemlemedim ama az da olsa sıkılaştırma yaptığını söyleyebilirim. Şuan aynı markanın farklı ürünlerini kullanmaya devam ediyorum.

Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi : Detaylı yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Çok soğuk havalara kalmadan bitirdim. Şuan farklı bir markanın ürününü kullanıyorum. O bitince belki yeniden alabilirim.

Yves Rocher Culture Bio Organik Yumuşatıcı Vücut Peelingi: Genel olarak yves rocher ürünleri beğeniyorum. Bu üründe özellikle içeriği bakımından çok sevdiğim bir ürün odu. Ecocert sertifikasına sahip olmasıyla resmen gönlüme taht kurdu. İçeriği %99 doğal ürünlerden oluşuyor. Detaylı olarak yazısını yazmıştım. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İndirim zamanında yeniden almayı düşünüyorum.

Dove Men + Care Roll- on : İlk defa bir dove ürününden memnun kalmadım. Çok çabuk bitti. Terlemeyi önleme  konusunda kesinlikle çok yetersizdi. Hiç beğenmedim.


Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Hayatımın makyaj temizleyicisi. O denli çok seviyorum. Ah birde fiyatı daha uygun olsa işte o zaman tadından yenmez. Evet biraz yağlı bir his bırakıyor ama ben o yağlı hissi bile çok seviyorum. Yumuşacık temizliyor. İlk indirimde stoklanacak.

Kiehl's Creamy Eye Treatment Göz Bakım Kremi : Ah acaba bütün sevdiğim ürünler aynı anda bitmek zorunda mı...  Ben göz çevremi nemlendirmesini çok beğendim. Kesinlikle yağ bezesi falan oluşturmadı. Üstelik oldukça da bereketli. Kesinlikle yeniden alınacak.

Madame Coco Nemlendirici El Kremi : İşte aşk yaşadığım bir ürün daha. Ah o nasıl güzel bir kokudur. Mis mis... Üstelik kokusu oldukça kalıcı. Nemlendirmesi ise orta seviye. Fiyatı ise indirimde 2 TL gibi bir rakama düşmüştü. Stoklamadığım için çok pişmanım :((

Bebak Bademli Nemlendirici El ve Vücut Kremi : Minik çantaya atmalık boyuyla her daim elimin altındaydı. Nemlendirmesi tabi ki oldukça iyi. Yoğun bir yapıda. Yağlı bir his bırakmıyor.

Cyrene Argan Milk Serum: Tester ürün olmasına rağmen baya uzun bir süre kullandım. Cilt tarafından kolayca emiliyor. İçeriği temiz ve saf argan yağı içeriyor olmasını çok sevdim. Elimdeki ürünler bitince büyük boyunu almayı düşünüyorum .

Bepanthol Cilt Bakım Kremi : Ben bu kremi pek sevemedim ya. Yüzümde sivilcelenme yaptı gibi geldi. Ama tam eminde olamadım. Elimde bir kaç deneme boyu daha var. Tekrar deneyip karar vermek istiyorum.

Watsons Makyaj Pamuğu : Oy o ne güzel bir yumuşaklık. Dikişsiz olması sebebiyle hiç bir şekilde tahriş etmiyor ve kolayca dağılmıyor. Kesinlikle yeniden alınacak.

Kiehl's Ultra Facial Moısturizer Krem Tester: Daha çok kuru ciltlerin seveceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. Zengin yapılı içeriği ile nemlendirmesi çok güzel.

PeterThomasRoth Cucumber Gel Mask: Bu şekildeki tekli paketler özellikle seyahatler sırasında çok işime yarıyor.  Mis gibi temizlik sağlıyor. Kulanım sonrası cildinizin temizlendiğini canlandığını görebiliyorsunuz. Ah birde fiyatı uygun olsa. Çok ciddi oranda indirim olmazsa kolay kolay alabileceğimi sanmıyorum.

Beauty Formulas T Bölgesi Bantları : Siyah kömür özlü olanı ne kadar seviyorsam turuncu renkli olan diğerinden o kadar nefret ettim. Hiç bir işe yaramıyor. Elimde olduğu için bitirmeye çalışıyorum. Siyah olanı yeniden alırım ama turuncu olanı kesinlikle almam.

Otacı Makyaj Temizleme Suyu tester  : Bu ürün daha önce alışveriş ettiğim yerlerde gözüme çarpmamıştı. Yani hiç dikkatimi çekmemişti. Testerini deneyince merak ettim doğrusu. Büyük boyu alınabilir.

Loreal Paris Revitalift Laser Gece Kremi Tester: Cildin sıkılaşmasını ve kırışıklıkların azalmasını vaad ediyor ama benim tek bir tester ürünle yorum yapabilmem pek mümkün değil.


Benim Aralık ayında bitirebildiğim ürünler bu şekildeydi. Aralarında sizinde kullandığınız yada merak ettiğiniz ürünler var mı? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle. şimdilik hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Ben de yves rocher göz temizleyicisini ve watsons pamukları çok seviyorum <3

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin