Hayata dair her şey!

Post Top Ad

MOSHOS GARDEN SHEA & VANİLLA EL VE YÜZ KREMİ

Herkese Merhaba,

Malum kış mevsiminin gelmesiyle birlikte nemlendiriciler ayrı bir önem kazanıyor. Benim cildim yağlı- karma bir cilt olmasına rağmen soğuklarla birlikte ellerim, ayaklarım ve bacaklarım çok fazla kuruyor. Bu durumda soğuklardan dolayı kuruyan ve çatlayan cildim için daha yoğun kıvamlı ürünleri tercih ediyorum.  Son zamanlarda sıklıkla kullandığım, soğuklarda kurtarıcı ürün olarak kullanabileceğiniz  Moshos Garden markasına ait Shea yağı ve Vanilya içeren nemlendirici bugünkü konuğum.



% 100 Bitkisel doğal ürün, temiz çevre ilkesine sahip Moshos Garden Shea & Vanilya içerikli el ve yüz kremi oldukça yoğun bir nem sağlıyor.

Özellikleri

• Yaşlanma işaretlerini azaltıcıdır
• Anti-oksidan E vitamini ve hücre yenileyici A vitamini yönünden zengindir
• Zengin phytosterol içeriği ile kolajen üretiminde büyük rol oynar
• Yüksek oranda sterik, oleic asit ve yağ asitleri içerir
• Serbest radikallere karşı savaşır
• Sinamik asit içeriği ile zararlı UV ışınlardan korur
• Cildi korur, yumuşatır ve nemlendirir.

Özellikle karma ciltler için üretilmiş bir ürün olduğu belirtilse de ben kuru ciltlerin daha çok seveceğini düşünüyorum. 50 ml 'lik cam kavanozda, kapağı açtığınızda margarin gibi bir görüntüyle karşılaşıyorsunuz. İçerisinde doğal yağ bulunduğu için oldukça yoğun,yağlı ve katı  bir yapısı var. Kullanırken elinize bir miktar alıp elinizde ısıtıp öyle uygulamanızı öneririm. Yoksa cildinize- elinize dağıtması ve emilmesi çok zor oluyor.Ürünü hem elinize hem de yüzünüzde kullanabiliyorsunuz ancak ben yüzüme uyguladığımda kolayca emilmediğini, yağlı ve parlak bir görünüm yarattığı fark ettim. Ancak  gece kremi olarak az bir miktar uygulayarak kullanabilirsiniz. Gündüz makyaj altına kullanmak içinde pek uygun olmadığını düşünüyorum.


Kokusu da oldukça hoş. Shea yağı, Hindistan cevizi yağı, Kakao yağı ve vanilya çok hoş bir koku ortaya çıkarmış. Ben yoğun olarak ellerime, dirseklerime, ayaklarıma uygulamayı düşünüyorum. İçeriği de bu şekilde. Sertifikalı organik içeriklerden oluşuyor.


Çok kuru-kuru bir cilde sahipseniz bu kremi  kesinlikle çok seveceğinize eminim. Daha detaylı bilgi edinmek ve ürünü satın almak isterseniz Moshos Garden sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin