Hayata dair her şey!

Post Top Ad

INNOVA MASK BEAUTENOVA MASKE

Merhaba ;
Bugün sizlere normal, yağlı ve karma ciltlere uygun, yorgun ciltleri canlandırıcı özelliğe sahip derinlemesine temizleyici INNOVA MASK BEAUTENOVA kil maskesinden bahsetmek istiyorum.




Daha önce Innova markasına ait hiç bir ürünü kullanmamıştım. #guzelligimizannemizden blogger etkinliğinde bizlere  bir çok üründen oluşan güzel bir paket hediye etmişlerdi. Böylelikle İnnova markasıyla tanışmış oldum. Hediye edilen bir diğer ürün olan İnnova göz çevresi bakım kremi yazımı da şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Gelelim Innova Mask Beautenova maske yorumlarıma,
  • Ürün herbiri 5 ml ürün içeren  8 adet tekli paketten oluşan bir kutu içerisinde satılıyor. Tek tek paketli olması açısından kullanımı çok kolay. Seyahatlerde, tatillerde dışarıda taşımak için tek kullanımlık ambalajlar çok iyi oluyor. Böylelikle koca bir paketi yanınızda taşımak zorunda kalmıyorsunuz. 
  • Normal, yağlı ve karma ciltlere uygun. Kuru ve hassas ciltlere pek uygun olabileceğini düşünmüyorum. Ancak kuru ciltler için 60 ml'lik tüpte satılan maskesi de mevcut. 
  • Kokusu bildiğimiz beyaz kil kokusu. 
  • Yorgun ciltleri canlandırmayı, cildi siyah noktalardan arındırmayı, sivilce oluşumunu engellemeyi ve genişlemiş gözenekleri sıkılaştırıp, cilt dokusunu güçlendirmeyi vaat ediyor.   


Ben maskeyi haftada 1 defa özellikle duş aldıktan sonra göz çevremi açıkta bırakarak tüm yüzüme uyguluyorum. 20-25 dakika beklettikten sonra ılık suyla yıkıyorum. 
Kullanım sonrasında cildimde herhangi bir yanma, kaşınma, kızarma gibi bir sorunla karşılaşmadım.Siyah noktalarımda gözle görülür bir şekilde fark yaratsa da gözenek problemim için daha uzun vadede etki edeceğini düşünüyorum.  
Benim oldukça memnun kaldığım bir maske oldu. Kullanım sonrası cildimdeki temizlik hissini çok sevdim. Tek kullanımlık paketlerden oluşması sebebiyle kesinlikle yeniden tercih edebileceğim bir ürün oldu. 

Aşağıda yer alan linkten ürünün satış noktalarına ulaşabilirsiniz. Ayrıca n11.com, gittigidiyor ve hepsi burada.com  gibi online satış sitelerinden de temin edebilirsiniz. 

Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın....

2 yorum:

  1. Bu maskeler harika idi 2 -3 kere rahat kullanılıyor bir tanesi tabi sıkıca kapatmak lazım. Yüzümü bembeyaz yapardı :D

    YanıtlaSil
  2. Siyah nokta sorununa bir türlü kalıcı çözüm bulamadım ben. Bu maskeler düzenli kullanıldığında etkileri olsa da bir türlü ortadan kaybolmuyorlar.

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin