Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #13

Merhabalar,

Kasım ayı bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bitenler yazılarını okumayı da yazmayı da gerçekten çok seviyorum. Öncelikle ürünleri bitirebildiğim için mutlu oluyorum sonra yeni birşeyler denemek istediğimde daha rahat alışveriş yapıyorum.

Bakalım ben bu aylar neler bitirebilmişim. Hadi başlayalım;


Schwarzkopf Gliss Million Gloss  Şampuan: Verdiği parlaklık etkisi sevdim. Ama ne yazik ki saçlarımın dolanmasına sebep oldu ve kokusundan pek hoşlanmadım. Biraz ağır ve erkeksi bir koku gibi geldi pek sevemedim. Sanırım bir daha almam.



Loreal Elseve Extraordinary Oil: Çok severek kullandığım bir ürün. Saçlarımı yumuşacık yapıyor, kolay taranmasını sağlıyor. Yenisini hemen açtım ve kullanmaya devam ediyorum.

Colgate Optic White Diş Macunu : Beyazlatıcı etkisini beğendiğim bir diş macunu. Ancak şuan içeriği biraz daha temiz ürünler deniyorum. Ama yedekte yenisi mevcut.


Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu: Makyaj temizle suları gerçekten olmazsa olmazlarım. Bioderma 'ınkini de gerçekten çok beğendim. Kesinlikle yeniden alınacak.

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi : Bu ürünü ne çok beğendim ne de beğenmedim. Çok ortada bir ürün olduğunu düşünüyorum. Göz makyajını çıkarmada biraz başarısız buldum.  İndirim zamanında 5 TL gibi bir fiyata almıştım. O yüzden yeniden alınabilir.

Sephora Waterproff Çift fazlı Makyaj Temizleyici : Bu ürünü de pek sevemedim. Baya bir yağlı geldi. Ve maalesef kullanırken gözlerimin yanmasına sebep oldu. Deneme boy ürün olduğu için seyahatlerim sırasında kullanım bitirdim. Bir daha alacağım bir ürün değil.

Rival de Loop Peel Off Maske : Detaylı olarak yazısını yazmıştım. Şuraya tıklayak okuyabilirsiniz. Uygun fiyatlı, soyulan maske sevenler için tavsiye edebileceğim bir ürün.



Maxfactor Miracle Touch Liquid Fondoten: Ah Ah keşke bitmese dediğim ürünlerden. Çok çok severek ve beğenerek kullanıyorum. İlk indirimde kesinlikle yeniden alınacak.

Beauty Formulas T Bölgesi Temizleme Bantları : Özellikle siyah kömür özlü burun bantları favorim. Çene ve alın bantları ise fena sayılmaz ama burun bantları kadar başarılı değil.



Rexona İnvisible Black + White Deodorant : Özellik bakımından beğendim. Özellikle beyazlarda oluşan sarı lekelere karşı etkili olduğunu söyleyebilirim. Ah bide keşke içerisinde Aliminyum Chlorohydrate bulunmasaymış. Elimde yedeği mevcut.

Victoria's Secret Sheer Love Body Mist : Victoria's Secret vücut kokularını beğenmeyen sanırım yoktur. Gerçekten hepsinin kokusu birbirinden güzel. Sheer Love kokusu ise oldukça hafif, ferahlık sağlayan güzel bir parfümdü. Elimde farklı kokuları mevcut.

Estee Lauder Modern Muse Parfüm Testeri: Yaz- kış rahatlıkla kullanılabilecek bir koku. Kalıcılığı ise orta seviyede. Modern Muse Chic olanın büyük boyunu alıp bitirmiştim. İndirim zamanında yeniden alabileceğim bir parfüm.

Roberto Cavalli Paradiso Parfüm Testeri :  Sephora alışverişim sırasında verilmişti. Oldukça kalıcı bir kokuya sahip. Sanırım bununda büyük boyunu alacağım. :))



Vi- vet Roll-on Sir Ağda : Genellikle pudralı olan ürünleri tercih ediyorum. Bu üründe pudralı olması rağmen pek beğenmedim. Bir daha bu ürünü tercih etmeyeceğim.

Depitak Sir Ağda Bantları : Watsons alışverişim sırasında denemem için verilmişti. Fena değil. Ama çokta başarılı değil.

İpek ve İpelina Makyaj Pamukları : İki ürünü de beğendim. Benri pamuklara alternatif olarak almaya devam edeceğim.

Benim bu ay bitirdiğim ya da bitme zamanı bu aya denk gelen ürünlerim bu şekilde. Ürünler hakkında daha detaylı sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.
Başka bir yazımda görüşmek üzere, hoçakalın.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin