Hayata dair her şey!

Post Top Ad

HARMOLANCE AYAK VE TOPUK BAKIM KREMİ

Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır düzenli olarak kullandığım Harmolance Ayak ve Topuk bakım kreminden bahsetmek istiyorum.



Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kreminin özgün formülü ayak ve topuk çatlaklarının düzenli bir uygulama ile çok hızlı bir şekilde giderilmesine yardımcı olur.



Ayaklara hak ettiği nemi, bakımı sağlar. Salisilik Asit Badem, Zeytin ve Avokado yağları ve Provitamin B5 içermektedir, vitamince zengindir. Bu sayede yüksek nemlendirme ve bakım gücüne sahiptir; Hızlı emilir; etkin ayak bakımı, topuk bakımı sağlar. Üre içermez. 


Özellikle 35 yaş üstü ve menopoz dönemindeki kadınların ihtiyacına yöneliktir. Günde 2 kez, aşırı kuruluk ya da çatlak var ise 3 kez ayak ve topuklara sürülür. 100 ml'lik kavanozlarda satışa sunulmuştur. Uzun süreli kullanıma uygundur.Hafif ince bir yapısı olduğundan kolayca emiliyor.



Ben genellikle akşamları ayaklarıma ve topuklarıma masaj yaparak uyguluyorum. Sonra bir çorap geçirip biraz bekliyorum sonra çoraplarımı çıkarıp yatıyorum. Güzelce yumuşatıyor ve bakım sağlıyor. Kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor. Yaz aylarında ve çok soğuk olmayan şu aylarda nemlendirmesini sevdim yeterli geldi. Ancak kış aylarında, çok soğuklarda yeterli gelir mi bilemiyorum. Zaten uzun süredir kullandığım için çok soğuk kış günlerine kadar da kalacağını pek zannetmiyorum. 100 ml'lik kavanozlarda satışa sunuluyor. Fiyatı ise 50 TL.
Satın almak isterseniz menopozedshop ve harmolance adresinden satın alabilirsiniz.

#guzelligimizannemizden blogger etkinliğinde bizleri yalnız bırakmadıkları için Didem hanım'a desteklerinden dolayı bir kez daha teşekkürler.

Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın...


2 yorum:

  1. Bu ürünü daha önce görmüştüm ama 35 yaş üstü kadınlar için olduğunu bilmiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güzellik Hikayesi, 35 yaş üstü kadınların ayak bakımı artık farklı ürünler gerektiriyor... elbette bu yaş gurubunun altında da kullanmak mümkün; Bununla beraber yaş ilerledikce daha özgün ürünler gerekiyor. Sevgilerimizle,

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin