Hayata dair her şey!

Post Top Ad

CAUDALİE BEAUTY ELİXİR // GÜZELLİK İKSİRİ

Merhaba,

Bugün sizlere tartışmalı bir ürün  olan Caudalie Beauty Elixir 'den bahsetmek istiyorum. Kimi çok beğeniyor  kimide nefret ediyor desem yeridir. Ayrıca ürünün çok şişirildiğini  düşünenler de  var.



Caudalie hepimizin  bildiği gibi doğal güzellik markası.


Caudalie Beauty Elixir Victoria Beckham'ın attığı tweet sonrası dikkatleri üzerine çekerek, bir anda birçok ünlü blogger ve vlogger tarafından paylaşılmaya başlandı. Ama ben ürünü  çok ünlü bir blogger/vlogger dan gördüm diye almadım. Caudalie markasından daha önce kullanmış olduğum ürünlerden memnun kalınca ve ürünün içeriği de merak uyandırınca denemek istedim.

Caudalie Beauty Elixir Güzellik İksiri yarı serum ve yarı tonik olan çok amaçlı bir formüle sahip. Macaristan Kraliçesi Elizabeth'in gençlik iksirinden esinlenerek yaratılmış bir ürün.. Beauty Elixir 1996 yılında üretime başlanmış. Cildin yumuşamasına ve gözeneklerin sıkılaşmasına destek olur ve cilde ışıltı kazandırır.

İçersinde;

Cildi yatıştırıcı benzoin, yenileyici mür, arındırıcı biberiye esansiyel yağı, sakinleştirici limonotu, canlandırıcı nane, yumuşatıcı portakal çiçeği, ışıltı verici gül ve tabi ki Caudelie'nin imzası olan üzüm esktresi bulunuyor.
Paraben, fenoksitanol, reklendirici ve mineral yağ bulunmuyor. Ve tabi ki hayvanlar üzerinde test edilmiyor. 
Tonik olarak  kullanılabildiği gibi yorgun cildi canlandırmak, makyajı sabitlemek ve gözenekleri küçültmek için çok amaçlı olarak kullanılabiliyor.

Ben her amaç içinde kullandım. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalamanız gerekiyor. Makyajımı temizledikten sonra tonik niyetine , duştan sonra açılan gözenekleri küçültmek için, makyajı yaptıktan sonra makyajımı sabitlemek için ve günün her hangi bir anında cildimi canlandırmak için sürekli kullandım. Kesinlikle düzenli kullandıktan  sonra gözeneklerin küçüldüğünü, ve makyajımı yaptıktan sonra kullandığımda ise makyajımı sabitlediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Ben ürünü cilt bakım rutinime ekledim. Kokusu bir çok kişi tarafından sevilmiyor ama ben naneli ferah, fresh kokuları seviyorum. Kullanırken gözleriniz kapalı bir şekilde yüzünüze sıkıyorsunuz. İlk yüzünüze sıktığınızda hafif bir yanma yapabiliyor ama sonlarında alışıyorsunuz.


İçeriği bu şekilde. İkinci sırada yer alan ALCHOL* yanında minik bir yıldız bulunuyor. En altta ise yıldızın açıklama kısmında 'origine vegetable' yani bitkisel kökenli ürün olduğu yazıyor. Aynı şekilde Flower water, Frangance, Leaf oil, Limonene, Citral, Linalool ve Citronelol ünde yanlarında bu yıldızdan bulunmakta. Yani içerisinde Alkol yazması hoş değil ama bitkisel kökenli olduğunun belirtilmesi sebebiyle ben ürünü çok severek kullanıyorum. Kullanım sonrası etkilerini de gördüğüm için şuan bitenin yerine yenisini açtım. Ama tabi ki hassas bir cildiniz varsa yinede kesinlikle denemeden almamanızı öneririm.

30 ml fiyatı 40-50 TL , 100 ml fiyatı ise 90-100 TL civarında. Eczanelerden ve online dermokozmetik ürün satan sitelerden bulabilirsiniz.


Sevgilerimle..

3 yorum:

  1. en sevdiğim markalardan birinin en sevdiğim ürünü evde hep var artık bundan...

    YanıtlaSil
  2. tam benim gibi karmadan yağlıya dönük ciltlere göre :) blogunu takibe aldım tatlım :)
    cilekkokusublog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba, yazı için teşekkürler.
    kullanan biri olarak caudalie beauty elixir muhteşem ötesi güzellikte kesinlikle öneririm.

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin