Hayata dair her şey!

Post Top Ad

REDİST HAİR PARFÜME

Merhabalar,

Bugün sizlere #güzelliğimizannemizden etkinliğinde tanışmış olduğum bir marka olan Redist saç parfümünden bahsetmek istiyorum.

Redist Hair Parfüme Love Garden'ın özellikleri ;

  • Saç parfümü, saçlarınızın mükemmel kokması ve parlaklık kazanması için tasarlandı.
  • İşlem sonrası saçlarınızda oluşan kimyasal kokuları ve saçlarınıza sinmiş sigara kokularını etkili bir şekilde yok eder. 
  • Klasik parfümlerden farklı , saçın yapısına uygun olarak geliştirilen özel formülü, ekstra complex vitaminler sayesinde saçınıza bakım yaparak; daha etkileyici bir görünüme kavuşmanızı sağlar. 

Duştan sonra saçlarınız nemliyken yada gün içerisinde istediğiniz zaman, istediğiniz miktarda uygulama yapabiliyorsunuz.
Ben maalesef sigara içilen bir ortamda çalıştığım için mesai arkadaşlarım sürekli olarak gün içerisinde sigara içtiklerinde o koku hep saçlarıma yapışıp kalıyor. Bense sigara kokusundan nefret eden biri olarak gün içerisinde sık sık parfüm yada deodorant tarzı sigara kokusunu bastıracak ürünler kullanıyorum. Ama parfüm yada benzeri ürünler içerdikleri kimyasallar ile maalesef saçlarımıza zarar veriyor. İşte bu noktada tam da ihtiyacım olan ürün Redist saç parfümü ile tanıştım. Bir kere kokusu gerçekten harika. Bendeki Love Garden egzotik kokular içeriyor. Klasik parfümlerden farklı olarak üretildiği için saçlarınıza kesinlikle zarar vermiyor. Öncelikli olarak saçlarıma yapışıp kalan sigara kokularını gidermek için kullandım ve sonuç gerçekten şaşırtıcıydı. İkincisi ise, saç dökülmesi için kullanmış olduğum bir şampuanım var (daha önceki yazılarımda bahsetmiştim) ve kokusu pekte hoş değil.  İşte o kötü kokuyu giderip saçlarımda  egzotik hava yaratmak için de bu saç parfümünü kullandım. Sonuç olarak gerçekten de başarılı buldum. Saçın da parfümü mü olurmuş demeyin gerçekten oluyor. Kullanırken saçlarınızın zarar görmediğini bilmekte ayrı bir keyif. En yakın sürede diğer koku çeşitlerini de alıp denemek istiyorum. Bundan sonra sanırım sürekli olarak alacağım ürünler arasına girecek gibi. Ürünü natulika.com dan 15 TL 'ye satın alabilirsiniz. Love Garden dışında, Pink Sugar ve Sweet Spice çeşidi de bulunmakta.  Daha detaylı bilgi ve diğer ürün çeşitleri için Natulika.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.

http://www.natulika.com/redist-hair-perfume-love-garden-sac-parfumu-50ml



Bu günlükte benden bu kadar. Sevgiyle kalın.
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin