Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #9

Herkese merhabalar,

Baharın son ayı Mayıs ayını da geri de bıraktık. Yağmurdu, rüzgardı derken sanırım artık tamamen yaz geldi.  Bakalım ben Mayıs ayı içerisinde hangi ürünleri bitirebilmişim. 

YVES ROCHER KEPEK ÖNLEYİCİ ŞAMPUAN: Severek kullandığım bir şampuandı. Genel olarak memnun kaldım. Ayrıntılı yazısını da yazmıştım. Okumak için buraya tık tık

NİVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ: Nivea'nın ürünlerini genel olarak sevdiğim için bu duşta kremde yine beğendiğim bir ürün oldu. Kullanımı kolay , kokusu klasik nivea krem kokuyor. Nemlendirmeside oldukça başarılı. Ama bence fiyatına göre çabuk bitiyor. Yada ben bol miktarda kullandım o yüzden bitti; Bilemiyorum. İndirimli olarak bulursam yeniden alırım.

OLİVOS BITTIM SABUNU: Saç dökülmesine karşı etkisini bildiğimden dolayı bende Bıttım sabun denemek istedim. Ve gerçekten çok başarılı buldum. Yeniden alacağım.

HANBANG MELN CİLT MASKESİ : Yeşil çay içeren bu maske cildi yaşlanmaya karşı korumaya ve nem sağlamaya yardımcı oluyor. Cildimde herhangi bir  alerjiye sebep olmadı. Farklı özellikte olanlarını kullanmaya devam ediyorum. 

SUPERDRUG WHİTE CHOCOLATE MOUSSE MASK : Ürünü 2 kez kullandım. Ama her ikisinde de cildimde bir yanma hissi yaptı.  O yüzden hemen temizledim ve bir daha da kullanmadım. Başka çeşitlerinde böyle bir sorunla karşılaşmamıştım. İlk defa bu ürün cildimde irritasyona sebebiyet verdi. Bu çeşidini bir daha asla almam.

İPELİNA MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ/PAMUĞU : Bu üründe yine ipek pamuk tarafından üretiliyormuş. Bende merak ettim ve aldım. Ama ipek pamuk kadar başarılı bulamadım. Ped'ler oldukça ince yapıdaydı.  Kullanırken sürekli akma,kopma yaptı. Maalesef beğenmedim.

İPEK MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ : Kullanmaya devam. 

ESSENCE PURE SKİN TEMİZLEME BANTLARI(ALIN-ÇENE): Pek beğenmedim ama çokta kötü diyemem. Yeniden alıp denemek istiyorum. 

BEAUTY FORMULAS KÖMÜR TOZLU BURUN BANTLARI: Gerçekten çok ama çok beğendiğim bir ürün oldu. Hemen yenisini aldım bile. Kullanım sonrası çıkan sonuca gerçekten inanamadım. Derinlemesine temizlik yaparak gözeneklerin açılmasını ve sıkılaşmasını sağlıyor. 

NİVEA ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ: Maalesef memnun kalmadığım bir ürün. Gözlerimde oldukça fazla yanma yaptı ve kirpiklerimi azda olsa döktü. Kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün. 

YVES ROCHER %100 ORGANİK BESLEYİCİ EL KREMİ :  Ürün paraben, silikon, mineral yağ(petrol) ve renklendirici içermiyor. Ben çok severek kullandım. Organik oluşundan dolayı kesinlikle yeniden alacağım bir ürün. Detaylı olarak yazısını okumak isterseniz tık tık.

Gelelim tester ürünlere;

FLORMAR ADVİCE SERİSİ

 GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ: Gözümde yanma falan yapmadı. Ama 2 fazlı oluşundan dolayı biraz yağlı bir his bıraktı. Çıkartma gücüde yeterli seviyede.

3 Ü 1 ARADA TEMİZLEME JELİ: Çok başarılı bulduğumu söylememem. Kokusuda biraz rahatsız etti diyebilirim. 

TEMİZLEYİCİ TONİK: Orta seviyeli bir tonikti. 

NEMLENDİRİCİ GÜNDÜZ KREMİ: Cildimde yağlanma yapmadı. Nemlendirmesi oldukça yeterli seviyede ve kokusuda oldukça hoştu. 

YVES ROCHER BB CREAM : Kapatıcı özelliği orta seviyede yağlanma yapmayan bir BB kreamdi. Büyük boyunu alabilirim. 

YVES ROCHER SERUM VEGAETAL GÜNDÜZ KREMİ: Pek etkisini anlayamadım maalesef. Yeniden testerini alıp denemek istiyorum. 

Benim bu ay bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Sizin yorumlarınız neler? Ufakta olsa yorum bırakmanız beni mutlu edecektir. Ayrıca beni yan tarafta bulunan Bu siteye katılın yazan yere tıklayarak takibe alırsanız çok sevinirim. 

Şimdilik hoşçakalın. Sevgiyle kalın.




2 yorum:

  1. Blogunu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma. Bende takipteyim. Sevgiler...

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin