Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #8

Herkese merhabalar,

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Sizler okumaktan zevk alıyormusunuz bilmiyorum ama ben bitenler yazısı yazmaktan ayrı bir zevk alıyorum. Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişim? Acaba yeniden alırmıyım?

Hadi buyrun incelemeye;

HEAD & SHOULDERS ŞAMPUAN : Klasik her bitenler yazısında görmeye alıştınız. Kepek sorunum olduğu için kullanıyorum. Ama şu sıralar artık daha doğal içerikli ürünlere yöneldim. Farklı marklarının şampunlarını deniyorum. Ama yeniden alırım.

RAEN BİTKİSEL ARDIÇ ŞAMPUANI :  Saç dökülmesine karşı kullanmış olduğum bir şampuandı. Kokusu dışında genel olarak beğendim. Ayrıntılı olarak blogumdaki yazıyı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

PALMOLİVE VANİLYA AŞKI DUŞ JELİ : Palmolive duş jellerini çok seviyorum. O yüzdende sürekli stokluyorum.





LİSTERİNE TOTAL CARE AĞIZ BAKIM SUYU: Yine klasik her bitenler yazımda yazdığım ürünlerden. Çok severek kullanıyorum. Ve dönüşümlü olarak her çeşidini kullanıyorum. Ama şimdiye kadar en sevdiğim sanki bu oldu.

COLGATE OPTİC WHİTE İNSTANT DİŞ MACUNU : Tam bir facia ürünüydü. Hiç ama hiç sevmedim. İyi hoş beyazlatma özelliği iyide, ama o fırçalarken ağzımın içini şirinlere çevirmesi ve lavaboyu benek benek her seferinde boyamasına ne demeli.  İçerisindeki minik minik mavi tanecikler resmen cinnet geçirmeme sebep oldu. Bir daha İNSTANT olanını asla almayacağım.




YVES ROCHER DETOKS ETKİLİ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU : Ayrıntılı olarak blogumdaki yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Cilt makyajını çıkarmada başarılı buldum. Ama maalesef göz makyajını çıkaramıyor. Üstelik ne yazik ki paraben içeriyor. O yüzden sanırım bir daha almayacağım.


NİVEA Q10 PLUS KIRIŞIKLIK KARŞITI TEMİZLEME SÜTÜ : Bu ürünü aldıktan sonra çok az kullanıp sonrasında ne yazik ki kullanmayı unutmuşum. Süresi dolduğu için çöpe gidiyor.

REXONA MEN V8 ROLL-ON : Roll-on ve deodorantları özellikle spor sonrası çok kullanıyoruz. Geçen ayda aynı serinin deodorantını bitirmiştik. Eşimin çok severek kullandığı ürünler arasında. Yeniden alınacak.

UNİ PAMUKLU ÇUBUK: İhtiyaca yönelik bitenlerden. Bence sıradan bir pamuklu çubuk. :))

BREATHE RİGHT BURUN BANTLARI : Bu bantları eşim için kullanıyoruz. Çok çok büyük etkisi olmasa da bence yinede işe yarıyor. Kullandığı zamanlar, kullanmadığı zamanlara göre daha rahat uyuyor. O yüzden kullanmaya devam. Yeni paketi açıldı bile.

NİVEA VİTAMİN SHAKE LİPBALM : Bir kere kokusu çok hoş. Hafif bir renkte veriyor. Benim için nemlendirmesi yeterli seviyedeydi. Şuanda farklı bir serisini kullanmaya devam ediyorum.

İPEK MAKYAJ TEMİZLEME PAMUKLARI : Her ay klasik bitenlerden.

Gelelim tester ürünlere;

REGAL Q10* REFRESH CREAM : Bu krem maalesef cildimde sivilce yaptı. O yüzden iyiki testerini denemişim. Maalesef sevemedim.

LAPİTAK TOPUK ÇATLAK KREMİ : Gerçekten bayıldığım bir ürün oldu. Şimdiye kadar neden almamışım dedim. En kısa sürede orjinal boyu alınacak.

MODERN MUSE PARFÜM TESTER : Modern Muse parfümün o çiçeksi kokusu çok hoşuma gitti ve Modern Muse Chic olanının büyük boyunu aldım bile. Çok fazla kalıcı değil ne yazikki ama yinede sırf kokusu için yeniden alınabilir.

Ve benim bu ay bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bu ürünler arasında sizinde kullanıp beğenip yada beğenmediğiniz ürünler var mı? Benimle fikirlerinizi yorum kısmında paylaşırsanız çok sevinirim.  Ayrıca yan tarafta bulunan Bu siteye katılın yazan yere tıklayarak  blogumu takibe alırsanız çok sevirim.

Şimdilik hoşçakalın , Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. güzel paylaşım, takipteyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Benimde Palmolive favorim Antistress mor renkli olan :) Benim bloğumda da yorumlaşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Anneler günü indirimine yer açtın değil mi :)))

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin