Hayata dair her şey!

Post Top Ad

ESTEE LAUDER ONLİNE ALIŞVERİŞİM II

Merhabalar,

Bugün sizlere Estee Lauder online sitesinden yapmış olduğum alışverişimden bahsetmek istiyorum. Çok fazla parfüm tüketen biri olarak farklı kokular denemeyi seviyorum. Çok beğendiğim kokularıda kullanmaya kıyamıyorum. O yüzden yeni kokular keşfetmek hoşuma gidiyor. Estee Lauder Modern Muse parfüm de ne zamandır aklımdaydı ama kokusunun çok kalıcı olmadığını okumuştum. Bir önceki alışverişimde deneme boyu hediye edilince deneme şansı buldum ve kokusunu çok beğendim. Ama almakla almamak arasında kararsız kalmışken Modern Muse Chic piyasaya çıktı. Bunun kokusunun Modern Muse parfüme göre biraz daha kalıcı olduğunu duyunca bende Modern Muse Chic almaya karar verdim.  Estee Lauder  online sitesinde Modern Muse ve Modern Muse Chic 30 ml online tanışma fiyatıyla 99 TL ydi. İşte bu fırsatı hemen değerlendirmek istedim. Üstelik online alışverişlerde dönem dönem bazı kampanyalar oluyor. Bende o kampanyalardan birine denk geldim.


Online özel 99 TL ve üzeri alışverişlerinizde kampanya kodu girerek görmüş olduğunuz şık çanta ve içerisindeki ürünleri hediye olarak alabiliyorsunuz. Bende hemen sepetime ekledim.


 Set içerisinde ;


  • Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II (7 ml)
  • Revitalizing Supreme Global Anti- Aging CC Creme (7 ml)
  • Revitalizing Supreme Global Anti- Aging Eye Balm (5ml)
  • Özel Makyaj Çantası bulunuyor. 
Ayrıca online üzerinden alışveriş yaparken tutar gözetmeksizin tüm alışverişlerinizde 2 tane,  400 TL üzeri alışverişlerinizde de 3 adet deneme boy ürün  seçebiliyorsunuz. Ben alırken çok fazla seçenek olmadığı için Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme ve Modern muse parfüm testerini seçtim.

Bu parfümü herhangi bir parfümeriden almak istesem ne bu seti, ne de deneme ürün alabilirdim. Zira tester isteyince dilenci muamelesi görmek hepimizin ortak derdi sanırım. En azından online alışverişte eğer seçme şansınız varsa farklı ürünleri deneme şansı bulabiliyorsunuz. Hediye sette bonus ürün oluyor.

Bu Estee Lauder sitesinden yapmış olduğum ikinci alışveriş ve yine çok karlı  oldu. Sipariş sırasında da, kargoda da herhangi bir sorun yaşamadım. Kampanya hala devam ediyor. Eğer almak isterseniz Estee Lauder adresini ziyaret edebilirsiniz.

Beni sosyal medya hesaplarımdan takibe almak isterseniz aşağıda yer alan bağlantılara tıklamanız yeterli. Ayrıca sağ tarafta bulunan Bu siteye katılın yazan yere tıklayarakta blogumu izlemeye alabilirsiniz.

Şimdilik Hoşçakalın.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Online alisverisler kesinlikle tester konusunda daha mantikli. Artik hepimiz bu dilenci muamelesi gorme meselesini yazmaktan yorulduk ama firmalar cozum uretmemek de inat ediyor. Boyle kampayalar da sık olursa sadece online alisverise yoneliriz artik biz de :))
    Gule gule kullan aldiklarini ;))

    YanıtlaSil
  2. Canım kesinlikle çok karlı bir alışveriş olmuş, güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin