Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #6

Merhaba ;

2015 yılından bir ay'ı daha geride bıraktık. Bakalım benim Şubat ayında bitirdiğim ürünlerim nelermiş?. Buyrun incelemeye;





PANTENE DOĞAL SENTEZ ŞAMPUAN : Ara ara farklı şampuanlar denemeyi seviyorum. Ama bu şampuanı maalesef sevemedim. Saçımı çok çabuk yağlandırdığını düşünüyorum. Sanırım bir daha almam.

YVES ROCHER ANTI CHUTE SAÇ OLUŞUMUNU DESTEKLEYEN VE DÖKÜLMEYİ ÖNLEYEN ŞAMPUAN :  Yorumlarımı şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Eşimle birlikte bu sampuanı çok severek kullandık ve bitirdik. Yeniden aldım bile.








PALMOLİVE THERMAL SPA BANYO ve DUŞ JELİ : Palmolive duş jellerini çok beğenerek kullanıyorum. Sürekli stokta bir yenisi bulunuyor.

TONI & GUY VOLUME CONDITIONER SAÇ KREMİ : Yorumlarımı şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Severek kullandım ve bitirdim. Yeniden alabilirim.












MOLFİX BEBE LOSYONLO ISLAK HAVLU : Kokusunu çok beğenmedim. Elimin altında olduğu için kullanıp bitirdim.

İPEK MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU : İpek ve Benri markalarından başka kullanamıyorum.

NIVEA T BÖLGESİ BURUN BANTLARI :  Yine çok severek kullandığım ürünlerden. Elim başka markalara gitmiyor.







YVES ROCHER PURE SYSTEM TEMİZLEME JELİ TESTER : Etkisini ve temizleme gücünü beğendim. İndirim zamanında alınabilir.


YVES ROCHER ANTI-AGE GLOBAL TESTER :  Gençleştirici ve hücre yenileyici gece kreminin yapısını ve dokusunu çok beğendim. Normal kremlerden farklı olarak yağsız dokusu ve köpüksü yapısıyla cilt tarafından anında emiliyor. Fiyatı bence biraz yüksek gibi ama indirim zamanında kesinlikle alınası ürünlerden biri.

CLİNİQUE OJE : Clınıque internet alışverişim sırasında hediye edilen setten çıkmıştı. Rengine ve yapısına bayıldım. Keşke hiç bitmeseydi.

CYRENE YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU SAMPLE:  Kesinlikle çok ama çok beğendim. En yakın zamanda büyük boyu sipariş edilecek.

CYRENE PAPATYA ve YEŞİL ÇAY ÖZLÜ TONİK SAMPLE : Yine çok beğendiğim bir ürün oldu. Yenisini sipariş verdim bile.

CLINIQUE ALL ABOUT EYES SERUM SAMPLE : Çelik bilye başlığı ile kolay kullanım sağlıyor ve göz altlarınıza masaj yapıyor. Ama düzenli kullanmama rağmen çok fazla etkisini göremedim.

BİODERMA SEBIUM FOAMİNG GEL TESTER : Karma ve yağlı cilt tipine sahip kişiler için gerçekten ideal bir temizleyici. İlerleyen zamanlarda muhakkak büyük boyunu alacağım.


Benim şubat ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Sizlerinde deneyip memnun kaldığı ürünler varsa yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.

Ayrıca beni diğer sosyal medya hesaplarımdan takibe almak için aşağıda yer alan bağlantılara tıklamanız, blogumu takibe almak içinde yan tarafta yer alan Bu siteye katılın yazan yere tıklamanız yeterli.

Sevgiyle kalın.

Hoşçakalın....

4 yorum:

  1. Yves Rocher temizleme jelini ben de severek kullanmıştım ama aynı serinin kremi etkisizdi onu sevememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu tarz ürünleri set halinde alıp kullanmak lazım ama valla etkisi yoksa boşu boşuna sans vermeyelim ozaman :))

      Sil
  2. Güzel şeyler bitirmişsiniz, yenilerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. Bitenler yerine gelsin yeniler dimi :))

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin