Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #5

Merhabalar,

Yeni yıla , giriyoruz, girdik derken bir ayı bitirdik bile. Benim için Ocak ayı gerçekten çok çabuk geçti. Yine bol koşturmacalı bir ay oldu. Bakalım bu koşuşturmaca da ben hangi ürünleri bitirmişim.


Acaba neler beğenmişim ve yeniden alırmıyım?. Buyrun incelemeye;

HEAD & SHOULDERS 2 Sİ 1 ARADA ŞAMPUAN: Malumunuz şaç dökülmesi ile başım dertte. Kullandığım bazı şampuanlarda maalesef saçımda kepek yaptı. Şimdiye kadar kullandığım en iyi kepek önleyici şampuan olduğu için bittikçe almaya devam ediyorum. Elimin altında muhakkak bir adet bulunduruyorum.

BIOBLAS SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN : O kadar çok inanmışım ki işe yarayacağına evde her yerden bıoblas şampuan çıkıyor. Ama bu sonuncusuydu. Çok fazla işe yaradığını düşünmediğim için şimdilik almaya ara verdim. Farklı şampuanlar deniyorum.

LOREAL ELVITAL ANTI KIRILMA KARŞITI GÜÇLENDİRİCİ BAKIM KREMİ :Bu ürünü gerçekten çok ama çok severek kullandım.Ama ne yazıkki Türkiye'de satışı yok. Eğerki yurtdışına çıktığımda görürsem koliyle alasım var o derece. Daha detaylı bilgi için blogumdaki  yazısı buradan  okuyabilirsiniz.

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT MASCARA: Beğenerek kullandığım bir maskaraydı. Resmen dibine kadar da kullandım. Dolgunluk ve hacim kazandırıyor. Yeniden alırım.

GOLDEN ROSE TERRACOTTA BLUSH-ON ALLIK :Rengi sanırım 04 numara idi. Yüzüme en çok yakıştırdığım allıklar Terracotta olanlar. Renk geçişlerini seviyorum ve çok beğenerek kullanıyorum. Yenisini aldım bile.

SUPERDRUG DEAD SEA PURİFYİNG CLAY MASK (Ölü deniz arındırıcı kil maskesi) : Maskelere olan düşkünlüğümü bilmeyen yoktur. Bulduğum her fırsatta cildime muhakkak maske uygularım. Watsonlarda satılan bu superdrug maskeleride kampanya zamanlarında alıp alıp depoladım. Hayvanlar üzerinde test yapmadığı için ayrı bir ilgim var bu markaya. Yağlı ciltler için uygun olan bu maske 15 ml'lik ambalajı ile 2-3 defa uygulanabiliyor. Benim cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Ama hassas ciltlere uygun değil. Alırken ürünün cildinize uygun olup olmadığını mutlaka inceleyin.

AVON LİTTLE RED DRESS KALEM PARFÜM : Bu kalem parfümü kimbilir nezaman almışımdır, hiç hatırlamıyorum. Öylece kullanmadan bir köşede unutmuşum. Neyseki kullandım bitirdim. Çok sevdiğim bir koku. Hala bu tarz kalem parfümler var mı bilmiyorum ama tam çantaya atmalık olduğu için çok kullanışlıydı.

ŞELALE ASETON : Maalesef beğenmedim. Koyu renk ojeleri çıkarmada hiç başarılı değil. Her tarafa bulaştırıyor. Bir daha almam.

İPEK MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU : Benri ve ipek markasından başka kullanamıyorum.


AVENE EMULSION APAİSANTE EQUİLİBRANTE BAKIM KREMİ TESTER: Normal ve karma ciltler için uygun olan bu bakım kremini ben nemlendirici olarak kullandım. Ama sanki  biraz yapış yapış bir his bıraktı gibi. Çok beğenmedim.

AVENE LOTION MICELLAİRE CİLT TEMİZLEYİCİ TESTER : Özellikle hassas ciltler için geliştirilmiş bir ürün olup, cilt temizleyici ve makyaj çıkarıcı olarak kullanılabiliyor. Ben genelde makyaj temizleme suyu olarak kullandım. İçerisindeki termal su bileşeni ile cildi yatıştırıcı özelliğide mevcut. Genel olarak beğendim. Büyük boyu alınabilir.

BİODERMA SENSİBİO H2O TESTER : Bilmeyen, kullanmayan yoktur sanırım. Ben ilk defa denedim ve memnun kaldım. Makyajı çok güzel çıkarıyor. Büyük boyunu alırım.

KİEHL'S ROSA ARCTICA CREAM TESTER : Çok beğendim  ve seyahat boyunu hala kullanıyorum. Cildime çok iyi geldi. Elimdeki ürünler bitince muhakkak büyük boyunu alacağım.

FLORMAR REBORN HIGHLIGHTER SPF10 TESTER : Tek başına yada fondoten üzerine aydınlatıcı olarak kullanılabileceği yazıyor. Ancak tek başına uyguladığımda yüzümde çok parladı. Yağlı bir his bıraktı. Ve cildim ışıl ışıl durdu. Günlük makyaja uygun olmadığını düşünüyorum. Fondoten üzerine aydınlatıcı olarak uyguladığımda daha doğal bir görüntü elde ettim. Ekstadan allık kullanmama gerek kalmadı. Tek başına değil ama fondoten üzerine kullanmak için yeniden alınabilir.

YVES ROCHER NEROLİ PARFÜM TESTER : Kalıcı hoş bir parfüm beğendim. İndirimden büyük boyu alınabilir.

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL GEL CREME TESTER: 24 saat nemlendirdiği vaat eden bu krem güzel olmasına güzel ama 24 saat etki ettiğini düşünmüyorum. Sırdan bir nemlendirici gibi. Alıp almamak konusunda arada kaldım ama etkisine göre bence fiyatı yüksek.


Benim bu ay bitirdiğim ürünler bunlar. Bu ay biraz daha fazla tester ürünlere ağırlık verdim.  Deneyip memnun kaldığım ürünlerin orjinal boylarını almak için sıraya koydum. Sizinde bu ürünler arasında deneyip memnun kaldığınız ürünler oldu mu?  Benimle sizde deneyimlerinizi yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Sevgiyle kalın, hoşçakalın.

Sosyal medya hesaplarımı ve blogumu takibe alırsanız beni çok mutlu ederseniz.

4 yorum:

  1. Head & shoulders sampuanlarının kokularına bayılıyorum ya bu şampuanı babam da kullanıyor onda da kepek sorunu var ve baya memnun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç dökülmesini durdurcam diye denemediğim şampuan kalmadı :(( sonucunda da kepek sorunu oluştu. Gayet memnunum canım bende tek şişede kepek sorunum ortadan kalktı.

      Sil
  2. İnşallah ben de bir gün allık bitirebilirim. :)

    YanıtlaSil
  3. Allıklar gerçekten çok bereketli oluyor. Ama sonunda bitirebildiğim için mutluyum. Darısı başınıza :))

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin