Hayata dair her şey!

Post Top Ad

YVES ROCHER ANTI CHUTE SAÇ OLUŞUMUNU DESTEKLEYEN VE DÖKÜLMEYİ ENGELLEYEN ŞAMPUAN

Merhabalar,

Bugün sizlere Yves Rocher Antı Chute  Dökülme Karşıtı Şampuan 'dan bahsetmek istiyorum.


Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi maalesef saç dökülmesinden muzdaribim. Neler denediysem, hangi ürünü kullandıysam ne yazik ki hiç birinde istediğim sonucu alamadım. Sonrasında bir Yves Rocher alışverişim sırasında bu ürünü keşfettim ve siparişime ekledim. Kullanmış olduğum şampuanı da bitirir bitirmez bu ürünü kullanmaya başladım.

Ürünün vaad ettikleri; Organik Beyaz Acı Bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç diplerindeki kan dolaşımını hızlandırır. Bu sayede saç oluşumu desteklenir, saç dökülmesi engellenir. Saçlarınız gözle görülür bir şekilde gürleşir. Canlılığını ve gücünü yeniden kazanır. 



Benim izlenimlerimse; Yaklaşık bir aya yakın zamandır kullanıyorum. Saç dökülmelerimin ciddi oranda azaldığını gördüm. Doğal bir içeriğe sahip. Ürünün içeriğinde; paraben, silikon, renklendirici ve alerjen yok. Bitkisel içerikli. Ama kokusu gerçekten beğenmedim. Ben internet üzerinden aldığım için kokusunu koklayamadan aldım. Beyaz Acı Bakla kokusu ama tarif edemediğim bir koku.  Eğer koku hassasiyetiniz varsa mağazalarda kokusunu koklamadan almayın derim. Gerçekten kokusu çok keskin. Ama saçlarım uğruna bu kokuya katlanırım diyorsanız sizde benim gibi sonrasında saç uçlarınıza hoş kokulu bir saç kremi yada bakım yağı sürerek kokuyu bir nebze hafifletebilirsiniz. Aynı zamanda bu serinin şampuanı destekleyen serumu da var. Bu indirimden de sampuanla birlikte serum siparisi de verdim. Şampuan'ı serumla birlikte kullanarak daha etkili bir sonuç elde edeceğimi düşünüyorum. Bu arada şampuanı eşimle birlikte kullanıyoruz. Yani erkeklerde gönül rahatlığıyla kullanabilirler.

Bu şampuan Yves Rocher markasından kullandığım ilk şampuan. Ama diğer Yves Rocher şampunlarına göre gramajı daha az ve fiyatı gramajına göre bence yüksek. Şuan ki güncel fiyatı 200 ml 25,90 TL. Ama tabi ki indirimle daha uygun fiyata alıp deneyebilirsiniz. Bugün mevcut indirimin son günü. Yves Rocher ürünlerini incelemek ve sipariş vermek için http://www.yvesrocher.com.tr adresine bakabilirsiniz. 



Bugünlükte benden bukadar. Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterli. Ayrıca yan tarafta bulunan Bu siteye katılın butonuna tıklayarak da blogumu takibe alırsanız çok sevinirim.

Sevgiyle kalın.
HOŞÇAKALIN...

1 yorum:

  1. Yves rocher markasını genel olarak çok beğeniyorum özellikle nutri repair maskesi var ona bayılıyorum saçları yumuşacık yapıyor:)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin