Hayata dair her şey!

Post Top Ad

NİVEA LIP BUTTER VANILLA & MACADAMIA

Merhabalar,

Bugünkü konumuz aldığım andan itibaren kokusuyla aşk yaşadığım Nivea'nın Lip Butter serisinden Vanilya & Macadamia.

Nivea Lip Butter'lar WatsonsTurkiye sayesinde hayatımıza girdi. Yurt dışında daha fazla çeşidi olmasına rağmen Türkiye'de şuan 3 çeşidi bulunuyor.
  • Orijinal (Kokusu yok denecek kadar az)
  • Raspberry Rose (Frambuaz & Gül)
  • Vanilla & Macademia (Vanilya & Makademya)
Bende şuan sadece Vanilla & Macademia olandan var. Meyveli ve vanilyalı olan ürünleri çok seviyorum. Ama vanilya  aşkım bu üründe daha ağır bastığı için ilk olarak bunu denemek istedim. 




Ürün metal bir ambalaja sahip. Nivea klasik teneke kremlerinin en küçük boyunda. Gramajı 16.7 g. Yani Lipbalmların 4.8 g oldugunu düşürsek yaklaşık 3 katı fazla.Oldukça bereketli. Sürümü aslında kolay ama herkesin dert yandığı gibi hijyenik değil. Yani parmağınızı içine daldırıp sürdüğünüz için çoğu kişi tarafından pek hijyenik bulunmuyor. Ama illa ki hijyenik olsun derseniz ; her seferinde temiz bir pamuklu çubuğu kullanarak ürünü daha hijyenik olarak kullanabilirsiniz.


Ürünün içeriğinde vanilya ve macademia var.
Makademya; Bir fındık çeşidi ve yağı değerli. Özellikle yüksek antioksidan özelliği sayesinde cilt bakımı ve kozmetikte yoğun ilgi görüyor. Bu arada ben bu ürünü kullanırken resmen mutlu oluyorum. Yani sanki bu ürünü kullandıktan sonra mutluluk hormonu salgılıyorum.  Böyle de bir özelliği var mı bilmiyorum :))

Ürünün açıklamasında 12 saat nemlendirme özelliğinin var olduğu yazıyor. Evet nemlendirmesi bana göre lipbalmlarına göre bir tık daha iyi. Daha uzun süre nemlendirme sağlıyor. Akşam yatmadan önce kullandığımda daha uzun etkisi var. Ama gün içerisinde 12 saat süre nem vermesi imkansız gibi geliyor. Yani 3-4 saat ancak dayanıyor. Bence bu süre de normal bir nemlendirme için gayet yeterli. Zaten dudaklarınız daha sık kuruyor yada çatlıyorsa bence clinical ürünler kullanmanız daha iyi olur.

 Ben bu ürünü Watson'dan 9,90 TL gibi bir fiyata almıştım. Sanırım hala aynı fiyata satılıyor. Sizde alıp denemek isterseniz Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz. 

Bugünlükte benden bu kadar. Beni İnstagramdan ve diğer sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterli. Ayrıca blogumu da yan tarafta bulunan Bu siteye katılın bağlantısına tıklayarak takibe alırsanız çok sevinirim. 
Sevgiyle kalın, hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin