Hayata dair her şey!

Post Top Ad

L'ORéAL PARİS ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ

Merhabalar ;

Bugünkü konumuz L'oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ.

Ürün hakkında aslında çok fazla yazıldı,çizildi,yorum yapıldı. Kimileri çok beğeniyorken kimilerine göre ise ürün çok abartılmış bulundu. Bense ürünü uzun zamandır kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım. Bence vaad ettiği herşeyi yerine getiriyor. Şöyleki;


'L'oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ, bitkisel karışımlardan oluşan etkili formülüyle saçları ağırlaştırmadan ve yağlı his bırakmadan besliyor, yıpranmalara karşı koruyor. Normal ve boyalı, tüm saç tiplerine uygun olarak geliştirilmiş yeni nesil bakım yağı, her saç teline derinlemesine nüfuz ederek saçınızın ihtiyacı olan tüm bakımı tek başına yapıyor. Nadir bulunan 6 değerli çiçek özünden yaratılmış güçlü içeriğiyle besleyici bir iksir özelliği taşırken, saça ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kazandırıyor. Yalnızca birkaç damlasıyla saçlarınız ısıya ve fönün zararlı etkilerine karşı korunurken, canlılığını ve ışıltısını geri kazanıyor, kolayca taranabilir hale geliyor. '

Birçok kullanım şekli var.

  • Saçlarınızı yıkamadan önce maske olarak,
  • Duş sonrasında saçlarınızı kurutmadan önce,
  • Boya işlemlerinden önce,
  • Saçlarınızı şekillendirdikten sonra istediğiniz her an kullanabilirsiniz. 
İnceltilmiş bir yağ olduğu için saçlarınız öyle yağa bulanmış gibi olmuyor. Saçı ağırlaştırmıyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Ben genelde duştan çıktıktan sonra saçlarımı taramadan önce saç uçlarıma uyguluyorum. Birde saçımı şekillendirdikten sonra kalıcığını arttırmak için kullanıyorum. Örneğin saçıma at kuyruğu yaptım. Hemen elime bir kaç damla alıp son dokunuşu bu mucizevi yağla yapıyorum. Kokusu hoş,çiçek gibi kokuyor. Sadece 1-2 damlası bütün saçıma yetiyor. Öyle avuç avuç kullanmak zorunda kalmıyorsunuz. Kilitli bir kapak sistemi var ama bence pek başarılı değil. Her an o kapak dönücekte dökülecekmiş gibi geliyor. Tek eksi yanı bu oldu benim için. Fiyatı yaklaşık 15-20 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ama Watsons ve Gratis'lerin indirim zamanlarında çok daha uygun fiyata alıp gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.


Bugünlükte benden bukadar. Sizde bu ürünü kullandıysanız benimle ürün hakkındaki yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Blogumu ve instagram hesabımı takibe almayı unutmayın lütfen.

Şimdilik hoşçakalın.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin