Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #4

Herkese merhaba,

Hoşgeldin 2015. İnşallah bu sene de sevdiklerimizle geçirebileceğimiz çok güzel bir yıl olur. Başta tabi ki sağlık diliyorum. Gerisi nasıl olsa bir şekilde oluyor. Ama sağlık olmayınca;  ne paranın ,ne huzurun ne de şansın bir anlamı kalıyor. Gelelim yeni yılın ilk konusuna,  Aralık ayı bitenler. Bakalım 2014 yılının son ayında hangi ürünleri bitirmişim.




Hangilerini beğenip, hangilerini beğenmemişim. Buyrun hep birlikte bakalım;

BIOBLAS NORMAL SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN : Daha önceki aylarda da bitirip yazmıştım. Saç dökülmelerine karşı Bıoblasın şampuanlarını seviyorum. Her ne kadar bende tam olarak işe yaramasa da. Ama bu elimdeki son Bıoblas şampuandı. Şimdi farklı şampuanlar denemek için ara verdim.

ALIX NATURAL CARE ARGAN YAĞLI CONDİTİONER : Bu seriyi merak ederek almıştım ve geçen ayda şampuanını bitirmiştim. Genel olarak beğendim.  Yeniden alırım.

PALMOLIVE AROMA THERAPY BANYO ve DUJ JELİ: Palmolive ürünlerini kullanmayan yada sevmeyen var mıdır? Eminim ki yoktur. Vazgeçilmezim olan kokularıyla her çeşidini keyifle kullanıyorum. Her zaman almaya devam.


NIVEA MICELLER MAKYAJ TEMİZLME SUYU : Son zamanlarda hemen hemen herkesin kullanmaya başladığı makyaj temizleme suları bizlere kusursuz bir cilt temizliği vaad ediyor. Genel olarak üründen memnun kaldım. Sadece göz makyajını çıkarmada çok etkili olmadığını düşünüyorum. Ama ten makyajını çıkarmada bence gayet başarılı. Şuan farklı bir markanın ürününü kullanıyorum. Birkaç markanınkini daha deneyip en çok hangisinden memnun kalırsam bundan sonrada ondan almaya devam ederim.Şuan benim için sınıfı geçtin. Nıvea makyaj temizleme suyu hakkında daha detaylı yazımı okumak için http://forwmeverything.blogspot.com/2014/09/nivea-micellar-makyaj-temizleme-suyu.html tıklamanız yeterli.

NIVEA ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ : İlk başlarda çok severek kullanıyordum. Ama son zamanlarda gözümde biraz yanma yaptı. Ve bu beni çok rahatsız etti. Şuan başka markanın ürününü kullanıyorum. Mecbur kalmadıkça bir daha alacağımı sanmıyorum. ,

NIVEA T- BÖLGESİ TEMİZLEYİCİ BANTLAR: Alışkanlık olsa gerek elim sürekli bu markanın ürününe gidiyor. Temizliğini ve kokusunu seviyorum. Almaya devam.


THE BODY SHOP DROPS OF YOUTH GÖZ SERUMU : Sample olarak dememek için aldığım bu ürünü yaklaşık bir hafta falan kullandım. Yaşlanmanın ilk etkilerine karşı savaşan bu serumu geceleri 8 çizerek göz çevrenize uyguluyorsunuz. Çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Belkide ürünü az süre kullandığım içindir.

YVES ROCHER SERUM VEGETAL GECE KREMİ: Sıkılaştırıcı ve dolgunlaştırıcı kırışık karşıtı bu gece kremini çok beğendim. Bir kere kremin dokusu ve kokusu harika. İpeksi bir dokunuşu var. Genel olarak memnun kaldım. İndirim zamanı alabilirim.

YVES ROCHER ELIXIR GENÇLİK İKSİRİ 7.9 GÜNDÜZ KREMİ : 7 değerli bitki 9 yaşlanma karşıtı patentli formülü ile gençliğinize yeniden kavuşmanızı sağlayan bir buluş. Paraben içemiyor. Son zamanlarda yves rovher ürünlerini gerçekten çok severek kullanıyorum. Bu ürünü de indirimde  alınacaklar listesine not ettim bile.

KIEHL'S MIDNIGT RECOVERD CONCENTRATE : İyiki Kıehl's ürünleriyle tanışmışım detirten bir ürün. Gece serumu olarak tampon harekerlerle cildinize uyguluyorsunuz. Ben bu deneme boyunu yaklaşık 10-12 gün kullandım.Ve bitirir bitirmezde gidip hemen orjinal boyunu aldım. 12. gün sonunda cildim gerçekten daha sağlıklı, daha canlı ve daha pürüzsüz bir hal aldı. Ayrıca bende sivilcelenme falan da yapmadı. Gerçekten çok severek kullanıyorum.

BENRİ DİSK MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU : Tabiki olmazsa olmazım. Dönüşümlü olarak ipek ve benri makyaj pamuklarını almaya devam.


LISTERINE STAY WHITE AĞIZ BAKIM SUYU : Neredeyse her ay bir tane bitiriyoruz.  Genel olarak beğendiğimiz için dönüşümlü olarak farklı çeşitlerini kullanıyoruz. Her zaman almaya devam.


COLGATE OPTIC WHITE DİŞ MACUNU : Ürünün vaadi 1 haftada 1 ton daha beyaz dişler. Açıkcası hiç bir diş macununun mucizevi şekilde dişlerimizi beyazlatmasını bekleyemeyiz. Ama bazı diş macunları en azından bir nebzede olsa bu konuda yardımcı oluyorlar. İşte onlardan biri COLGATE OPTİC WHİTE. Düzenli kullanım sonrasında bir nebzede olsa diş tonunda değişiklik yarattı. Temizlik ve ferahlık hissi de çok güzel. Dişlerinizin gerçekten temizlendiğini hissediyorsunuz.Bu yüzden beğendim ve memnun kaldım. Yeniden almaya devam



TOMMY HILFIGER DREAMING PARFÜM : Tommy Hılfıger'ın parfümlerini daha önce hiç denememiştim. Bu parfümüde eşim hediye etmişti. Fresh bir kokusu var. Ağır değil. Kalıcılığıda normal seviyede. Fresh koku sevenler için tavsiye ederim.


FLORMAR 363 NOLU OJE : Kızılımsı bordo rengi ile severek kullandım. Sonuna kadar da kullanıp bitirdim. Herhangi bir bozulma yapmadı. Flormar ojelerle yola devam.



Benim bu ay bitirdiğim ürünler bunlar. Sizlerinde bu ürünleri kullanıp memnun kaldıklarınız oldumu? Benimle sizde yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Yeni yazımda görüşmek üzere. Hesabımı ve blogumu takibe almayı unutmayın.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin