Hayata dair her şey!

Post Top Ad

YVES ROCHER %100 ORGANİK BESLEYİCİ EL KREMİ

Herkese merhabalar,

Bugünkü konumuz YVES ROCHER %100 ORGANİK BESLEYİCİ EL KREMİ.




Malumunuz Aralık ayının sonuna geldik ve artık havalar iyice soğudu. Bu soğuk kış günlerinde neredeyse tüm kadınların ortak kozmetik ürünleri herhalde el kremi ve lip balmlardır. Sanırım herkesin çantasında bu ürünlerden taşıyordur. Lakin ben yanımdan hiç ayırmıyorum diyebilirim. Aslında cildim çok fazla kurumaz ama el kremi kullanmak sanırım bende alışkanlık yaptı. Her aklıma geldiğinde muhakkak uygularım. Ama öyle ellerimin vıcık vıcık olmasından da hiç hoşlanmam. İsterim ki tenimde hemen emilsin ve yağlı his bırakmasın. O yüzden ürün seçerken daha çok koyu kıvamlı , hızlı emilen ve doğal olan ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Artık neredeyse tüm el kremleri paraben içerdiği için, cildimizi nemlendirelim derken durduk yere  kimyasallara maruz bırakıyoruz. Onun için ürün seçiminde dikkatli olmaya çalışıyorum. Yves rocher'in bu BİO Organik el kremini de indirim sırasında keşfettim. Hemen siparişimi verdim ve kullanmaya başladım. Öncelikle ürünün özellikleri şu şekilde;


 %0 Paraben - %0 Renklendirici - %98 Doğal İçerik.
  Baş döndürücü ve çekici Akasya Ağacı balı kokusuyla birlikte, düzenli kullanımda elleriniz beslenir , yumuşaklık ve pürüzsüzlük kazanır. %98'i doğal içeriklerden oluşur, %20' si Organik Tarım ile üretilen içeriklerden oluşur. Parfümü % 100 doğal içeriklidir. Paraben, silikon, mineral yağ (petrol) ve renklendirici içermez. 




  Evet %0 paraben - %0 renklendirici ve %98 doğal içerikli olması benim için biçilmez kaftan. Kokusu soft. Parfüm içermiyor. Değişik bir kokusu var. Akasya ağacı balıymış. İlk başta kokusundan pek hoşlanmadım diyebilirim. Alışmışız herşeyin parfümlü mis gibi kokmasına, o yüzden de doğal kokular ilk başta burnumuza hoş gelmiyor. Ama zamanla alışıyorsunuz. Rahatsız etmiyor. Nemlendirmesi güzel kıvamı orta derece ve hızlı emiliyor. Kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. Ürünün ambalajı 50 ml' lik. Ama öyle hemen tükenecek, bitecek cinsten değil. Küçücük bir miktarı bile ellerinizi nemlendirmeye yetiyor. O yüzden aslında bereketli de diyebiliriz. Fiyatına gelince şuan ki online sitesindeki güncel fiyatı % 17 indirimle 14.90 TL. Bence fiyatı doğal içerikli olmasına göre gayet normal. Ben şahsen daha ucuz fiyatlara kimyasal maddeler  içeren ürünler alacağıma bu ürünü almayı tercih ederim. Sizde benim gibi doğallıktan yanaysanız bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim. 




Bugünlükte benden bukadar. Hoşçakalın , takipte kalmayı unutmayın....


Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin