Hayata dair her şey!

Post Top Ad

L'OREAL ELVITAL ANTI-KIRILMA KARŞITI ANINDA MUCIZE GÜÇLENDIRICI BAKIM



Merhaba bugün sizlere yurtdışından aldığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.

 L'OREAL ELVITAL ANTI-KIRILMA KARŞITI ANINDA MUCİZE GÜÇLENDİRİCİ BAKIM.


Aslında şimdiye kadar birçok Loreal saç ürününü denedim ama doğru düzgün hiç birinden memnun kalmadım. Bu ürünüde yurtdışında mecburiyetim sonucu arkadaşımın tavsiyesi ile istemeye istemeye aldım. Ama iyi ki almışım. Evet evet doğru duydunuz ben ilk defa Loreal'in saç ürününden memnun kaldım.  Sonra araştırdım bu seri Türkiye'de de var. Ama bu ürün maalesef yok. (Yani ben araştırmalarım sonucu bulamadım.) :((

Ürünümüz Loreal Elvıtal Antı- Breakage Saç Bakım Kremi ;İçerdiği seramid ve çimento ile yıpranmış saçlarınızın onarılmasını, saçınızın doğal parlaklığını yeniden kazanmasını sağlar.
Kanıtlanmış sonuçlar: Tarama sırasında %95 daha az kırılma. Saçlarınız hacim kazanarak güçlenir ve sürekli korunur.

Ben bu ürünü çok severek kullandım. Bulsam tekrar tekrar alır, kullanırdım. İlk defa saçıma  son derece iyi gelen bir ürün bulmuş oldum. Saçlarım hiç olmadığı kadar yumuşak ve ipek gibi oldu. Üstelikte vaad ettiği gibi krılmalarda da azalma sağladı. Kokusu çok hoş, rengide pempemsi.  Ama dediğim gibi Türkiye'de aynısını bulamadım. İnternet araştırmalarımda maalesef sonuç vermedi. Gerçi bulsamda Türkiye'den aldığım o kadar loreal saç ürünü kullanıp beğenmeyip yurtdışından alınan bu ürünü beğenmiş olmam beni direkt farklı yapılara ve içeriklere sahip olduğu gerekçesiyle bir kez daha düşündürür. Yani birebir aynısını bulup denemeden de kesin bişey söylemeyiz. Bir çok firmanın en iyi ürünlerin  yurtdışında olduğunu ve gerçekten Türkiye'de satılan bir çok ürünün diğer ülkede satılanlara göre farklı içeriklere sahip olduğunu düşürsek te pekte yanılıyor sayılmayız. Neyse diyeceğim o ki, bu ürünü bulduğunuz yerde yinede bir şans vermek için  kapın,kapışın banada haber vermeyi unutmayın.

Kucak dolusu sevgilerimle....

Tekrar görüşmek üzere takipte kalın.... Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin