Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #3

Herkese merhaba,

Hoşgeldin Aralık. 2014 dün son ayının ilk gününde yeni yazımla karşınızdayım. Şimdi farkettim de ben uzun bir süredir yazmıyormuşum :(( Malumunuz iş seyahatleri , yoğun iş temposu derken blogumu ihmal etmişim. İnstagram hesabımdan aktif olarak katılımlar sağlıyorum ancak blogum için daha geniş bir zamana ihtiyacım oluyor. İstiyorum ki daha kayda değer daha değerli yazılar yazayım. O yüzden de  işlerimin yoğunluğunun bir nebze azaldığı şu günlerde hemen yeni yazımı yazmak için kolları sıvadım. Ve işte karşınızda Kasım ayı bitenler.
Bakalım benim yoğun koşturmacada bitirebildiğim ürünler nelermiş? Buyrun okumaya;



ALIX NATURAL CARE ARYAN YAĞLI ŞAMPUAN: Bu seriyi çok merak ediyordum. Şampuan, saç kremi ve saç maskesini set olarak aldım. Ama onları henüz bitiremedim. Şampuanının içiresinde paraben içermemesi beni cezbetti. Hoş bir kokusu var. Argan yağı içermesi de  iyi. Genel olarak beğendim. Yeniden alırım.

LOREAL ELSEVE RENK KORUYUCU SIVI SAÇ KREMİ: Yine merakım sonucu edindiğim bir ürün. Saçlarım röfleli olduğu için renk koruyucu ürünler kullanmayı tercih ediyorum, ancak şimdiye kadar kullandığım hiç bir üründen mennun kalmadım. Buda onlardan biri. Sıvı olması ve fısfısı ile kolay kullanılabilir olması dışında hiç bir artısı yok. Kolay tarama özelliğini hemen hemen artık bütün ürünler vaad ediyor. Maalesef bir daha almam.


NIVEA GOOD-BYE CELLULITE GEL-CREAM: Benim bu selülit sorunum ne olacak valla bilmiyorum:(( İdeal kilomda olmama ve spor yapmama rağmen şu selülitlerden nedir çektiğim ya. Nivea'nın good-bye cellulıte kremi ekstra masaj yapmanıza gerek kalmadan kullanabileceğiniz bir ürün. Ancak ben düzenli kullanmama rağmen çok faydasını göremedim. Tabi ki azda olsa bir değişiklik oldu ancak vaadettiği gibi bir değişim yaşamadım. Şuan farklı bir ürün aldım onu deneyeceğim. Bunu bir daha alırmıyım kararsızım.

ABSOLUTE SALATALIK ÖZLÜ YÜZ BAKIM MASKESİ: Benim maskelere olan düşkünlüğümü herhalde bilmeyen yoktur. Şimdiye kadar maskelerimi evde hep kendim hazırlardım. Ancak son zamanlardaki işlerim yoğunluğundan zaman ayıramadığım için artık satın almayı tercih ediyorum. Bu salatalık özlü maskeyi de gratis ten aldım. Nemlendirme, canlandırma hislerini genel olarak sevdim. Kokusuda rahatsız edici değil. Bundan sonra sanırım sık sık alacağım.


BOOTS NAİL POLİSH REMOVER (ASETON): Boots'un bu ürününü yurtdışı seyahatim sırasında Tayland'tan almıştım. Temizleme özelliği güzel beğendiğim bir ürün oldu. Ama Türkiye'de oldukça Türk markalarıyla yola devam :))

MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU: Bu ürünüde yine Tayland'tan almıştım. Üzerinde yazılanları çözemediğim için markasını bulamadım, ama çok ta önemli değil zaten. Seyahatim sırasında bana eşlik etmişti. Yine bildiğimiz markalarla yolumuza devam.

GOLDEN ROSE FANTASTIC 129 NOLU OJE: Golden rose ürünlerini genelde severek kullanırdım. Ancak bu seride ki ürünleri sanki çok çabuk kuruyup bozuluyor gibi. Yani bendeki ojesi çok çabuk bozuldu. O yüzden çöpe gidecek. Golden rose ürünlerini almaya şimdilik biraz ara verdim.

NİVEA MEN SİLVER PROTECT DEODORANT: Eşimin çok severek kullandığı bir deodorant. Kokusu oldukça güzel ve kalıcı. Yeniden alınacaklarının arasında yerini aldı bile.

YVES ROCHER NOİX DE COCO EAU DE TOİLETTE: Ben bu parfümün kokusuna ba-yı-lı-yo-rum. Tek kelimeyle harika. Tam bir hindistan cevizi aşığı olarak hindistan cevizli kokulara artı bir sempatim var. Yves Rocher'in hindistan cevizli bu kokusunu da yıllardır bıkmadan usanmadan kullanıyorum. Şimdiye kadar kaç şişe bitirdim hatırlayamıyorum bile. Bende bu aşk var oldukça daha da çokkk şişe bitiririm.

OCEAN HOLIDAY BABY COLOGNE: Bu sevimli mi sevimli minik bebek kolonyaları tam çantaya atmalık. Otobüste, uçakta ihtiyacınız olan her acil durumda çantanızdan çıkartacağınız minik hayat kurtarıcısı. Yani en azından benim hayatımı kurtardığı doğrudur. çok hoş soft bir kokusu var, insanı baymıyor. O yüzden bulduğum yerde kesinlikle alırım. Sizede tavsiye ederim.

Benim kasım ayı bitirebildiğim ürünler bunlar. Tabi seyahatlerim sırasında yanımda götürdüğüm ürünlerim bittiği zaman orada çöpe attığım için maalesef onları yazma şansım olmuyor. Bir dahakine artık. Bugünlük benden bu kadar. Yeni yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın ve tabiki takipte kalın.

Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin