Hayata dair her şey!

Post Top Ad

GARNİER SAF & TEMİZ ARINDIRICI PEELING

Herkese Merhaba,

Öncelikle Hayırlı Cumalar. Hazır işlerimin yoğunluğu azalmışken ara vermeden yazmaya devam edeyim dedim. Bugünkü yazımızın konusu GARNİER SAF & TEMİZ ARINDIRICI PEELİNG.


Öncelikle şunu söylemeliyim ki cilt ürünleri yorumlamak zordur. Çünkü herkesin cilt tipi ayrı olup, bana iyi gelen bir ürün size iyi gelmeyebilir. O yüzden özellikle altını çizmeliyim ki bir ürünü alırken lütfen öncelikle sizin cildinize uygun olup olmadığını çok iyi araştırın. Çünkü cilt hata kabul etmez. Geri dönüşüde maalesef çok zor olur. Kısa bir dilekten sonra gelelim bu ürünü yorumlamaya;




Ben bu ürünü yeni kullanmaya başladım ama daha ilk kullanımda bile etkisini göstermeyi başardı. Cildim karmadan yağlıya yönelik. Yani T bölgesi yağlanması oluyor.
İçeriğindeki Salisilik Asit ve çinko türevi aktif maddeler sayesinde sebum fazlasına karşı savaşıyor. Bence sebum dengesini çok iyi ayarlıyor. Peeling etkisi sayesinde cildinizin gerçekten temizlendiğini hissediyorsunuz. İçerisindeki partiküllerde öyle çok sert değil gayet ayarında.
Kullandıktan sonra bebek gibi bir cildiniz oluyor. Böyle yumuşacık pamuk gibi. Öyle keskin bir kokusu da yok. Doğal kokuyor ve rahatsız etmiyor. Günlük kullanıma uygun olduğu yazıyor ama ben gün aşırı kullanmayı tercih ediyorum. Yani 1 gün kullanıp 1 gün ara veriyorum. Ürünü kullandıktan sonrada sebum dengesini iyi ayarladığını vaad eden bir nemlendirici ile bu ürünü destekliyorum. Eğer sizinde cilt tipiniz benim gibiyse T bölgesi yağlanması yaşıyorsanız, bu ürünü size gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ürünü bir çok kozmetik satan mağazalarda kolaylıkla bulabilirsiniz. Ben watsons'dan almıştım. Fiyatıda sanırım 10 tl civarındaydı. Yani bence fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. Sanırım oldukça da bereketli:))

Bugünlük te bu kadar. Hoşçakalın ve tabiki de takipte kalın.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. hemen ardından yine garnierin arındırıcı ve sıkılaştırıcı peelingini kullansak ne gibi etkisi olur veya kullanmak faydalı olur mu

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin