Hayata dair her şey!

Post Top Ad

ESTEE LAUDER DAY WEAR BB CREAM SPF 35 (ANTİ-Oxidant Beauty Benefit Creme)

Merhaba bugünkü yazımızın konusu ESTEE LAUDER DAY WEAR BB CREAM SPF 35.


Kendisiyle tanışmam Tekin Acar Cosmetics'in yapmış olduğu kampanyadan yararlanmam ile oldu. Çok merak ediyordum ama ürünün fiyatını biraz yüksek bulduğum için bir türlü alamıyordum. Ancak Tekin Acar Cosmetis'in yapmış olduğu kampanya sayesinde ürünün 15 ml'lik boyuna 29 TL ödeyerek sahip oldum. Alır almaz da hemen denemeye başladım.

Bir adımda bu çok amaçlı krem;

  • Hafif yapılı yağ içermeyen formülü ile cildin nemlenmesine,
  • Aydınlık görünüm kazanmasına ve korunmasına,
  • İki farklı renk tonu ile cildin sağlıklı görünüm kazanmasına yardımcı olur. 
  • İçeriğindeki antioksidanlar ile cildi serbest radikallerin verdiği zararlardan korumaya,
  • Cildin erken yaşlanma belirtilerine karşı koymasına,
  • İçerdiği geniş spektrumlu güneş filtreleri ile cildi UVA'nın zararlı etkilerine karşı korumaya yardım eder.
  • Kusurların görünümünü minimize ederek cildin doğal aydınlığının artmasını sağlar.
Kullandıktan sonra kremin vaad ettiklerinin hepsini yerine getirdiği düşünüyorum. Tabiki yaşlanma karşıtı ürün özelliğini anlayabilmek için herhalde bir kaç tüp daha bitirmek gerek . Onun dışında oldukça kalıcı ve doğal duruyor. Ayrıca cildinizide yağlandırmıyor. Eğer sizde benim gibi çok fazla kapatıcılık aramıyorsanız, orta derecedeki kapatıcılığıyla bu kreme şans verebilirsiniz. Yalnız sadece 2 renk seçeneği var. Bendeki rengi Medium. Buğday tenli olduğum için Medium renk bana koyu gelmedi. Ben uygularken REAL TECHNIQUES POINTED FOUNDATION BRUSH  fırçamı kullanıyorum ama parmaklarınızla da rahatlıkla uygulayabilirsiniz.Hassas ciltler belki kokusundan rahatsız olabilirler, çünkü buram buram taze salatalık kokuyor. Onun dışında bence hiç bir eksi yönü yok. Eğer ki sizde benim gibi hem uygun fiyatlı hemde güzel bir ürün arayışındaysanız bu ürüne şans verebilirsiniz. En azından bu 15 ml'lik boyu gerçekten denenmeyi hak ediyor.


Bugünlükte bu kadar. Şimdilik hoşçakalın ve tabiki de takipte kalın.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin