Hayata dair her şey!

Post Top Ad

CLINIQUE CHUBBY STİCK İNTENSE NEMLENDİRİCİ RUJ ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba ,

Bugünkü yazımız CLINIQUE CHUBBY STİCK İNTENSE NEMLENDİRİCİ RUJ.


CLINIQUE CHUBBY STİCK İNTENSE NEMLENDİRİCİ RUJ ile tanışmam almış olduğum bir setin içinden çıkmasıyla oldu. Tabi aldığım setin içinde bu rujun olduğunu biliyordum. Buda denemem için çok güzel bir fırsat oldu.
Daha önceden hiç kalem ruj kullanmadım. Ama bu ürünü gerçekten çok merak ediyordum. Hakkında bir çok yazı okudum. Kimilerine göre başarılı, kimilerine göre ise başarısız bir üründü. Özellikle fiyatının bir kalem ruja göre oldukça pahalı olduğu söyleniyordu. Bence fiyat dengesi o ürünün başarısıyla doğru orantılıdır. şayet ben öyle olduğunu düşünüyorum. Eğer ki ürün gerçekten vaad ettiği tüm özellikleri taşıyorsa bence o ürün o fiyatı hak ediyordur. Piyasada ne fiyata ne rujlar var. Ama hepside o denli başarılı mı? Tartışılır. Neyse gelelim konumuza;


Ürünün özellikleri şu şekilde,

8 farklı renk seçeneği ile yoğun renk verme özelliğinin yanında dudaklara ihtiyaç duyduğu bakımı sağlayacak birçok faydalı içeriğe de sahiptir. Uygulandığı andan itibaren dudakları neme doyurarak, rahatlatır. Düzenli kullanıldığında dudakların nemlendirilmesinde gözle görülür fark yaratır, dudak üzerinde oluşan çizgileri ve pullanmayı azaltır. Üstelik bu bakımı sağlamak için yoğun renklerden vazgeçmenize gerek yok.  İçeriğindeki Shea Butter, Mango Seed Butter ve Jojoba Seed Oil karışımı harika renklerin içerisine muhteşem bir nem bakımı katar.

 Bendeki 09 roundest rasberry yeni bir renk ve ben bu renk tonunu çok beğendim.Evet bence ürün gerçekten çok başarılı. Kullanımı çok rahat, ekstradan dudak kalemine ihtiyaç duymuyorsunuz. Zaten kalem şeklinde olduğu için düzgün bir çerçeve çizebiliyorsunuz. Rengi mat değil hafif parlak simli bitişli , ve ürünün üzerindeki renk neyse dudaktaki tonu da neredeyse aynı. Yani bu üründe süprizlere yer yok. :)) gerçekten çok iyi bir nemlendirici kıvamına sahip. İçerdiği doğal yağlar sayesinde nemlendirmede oldukça başarılı ve kalıcılığı da ortalama bir rujun üzerinde bir seviyede. Benden tam not alarak gönlüme taht kurdu. Eğer ki indirimde bir yerlerde yakalarsanız mutlaka alın deneyim derim. Kesinlikle pişman olmayacaksınız.



Bu ürüne SEPHORA, SEVİL, BOYNER, YKM yada CLINIQUE 'in kendi online sitesinden bir çok kampasından yararlanarak sahip olabilirsiniz. Şuan ki güncel satış fiyatı: 59 TL. Ayrıca şuan yılbaşına özel online sitesinde çok cazip kampanyalar var. Mutlaka bir göz atın derim.

Bu günlükte bu kadar. Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin