Hayata dair her şey!

Post Top Ad

Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixir


Merhabalar,

Bugün size kendisiyle resmen aşk yaşadığım Pantene'in argan yağlı elixirini anlatacağım.
Öncelikle acaba; ''Saçlarıyla ilgili sorun yaşayan bir tek ben miyim?'' diye sormak istiyorum. “Hayır” dediğinizi duyar gibiyim. Ne mutlu bana yalnız değilmişim. Evet saçlarımla sürekli bir kavga halindeyiz bu ne ya sürekli bir sorun çıkartmaca bir mutzuluk hali yani hiç mi bir insan bir  üründen tam olarak  memnun kalmaz? Bugüne kadar bu sorunun cevabı evetti ama Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixir ile tanışınca işte dedim bu benim aradığım ürün olabilir.

Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixirin vaatleri şu şekilde;


· Saçları ağırlaştırmadan onarır.
· İpeksi yumuşaklık kazandırır.
· Yıpranmalara karşı saçı korur.
· 24 saat etkilidir.

Saç diplerim yağlı olmasına rağmen saç uçlarımın aksine bir o kadar kuru. O yüzden çok çabuk kırılıyor. Ben Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixir i nemli saçıma  1 gün ara verip öyle kullanıyorum yani gün aşırı kullanmayı tercih ediyorum . Bir günüde genel bir bakıma ayırıyorum.(onun yazısı da ayrı olarak gelecek)  Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixiri kullanınca saçlarıma ipeksi bir yumuşaklık kazandırdı, Çok kolay taranıyor, çok güzel bir kokusu var ve oldukça kalıcı. (Benim bu kokulara karşı olan düşkünlüğüm ne olacak ya...) Kırıklarımda gözle görülür bir azalma oldu ve saçıma doğal bir ışıltı kattı. Yani anlayacağız Fastan gelen doğal güzellik Argan yağı bu aralar beni çok mutlu ediyor. Ama tek başına; Tam olarak aradığım, istediğim hayallerimin ürünü bu mu? Sanırım hayır! Çünkü hala saç diplerimle sorunlarım devam ediyor.

Sevgiyle kalın.
Hoşçakalın…

 Bu arada instagram hesabımıda (@forwmeverything) takibe almayı unutmayın.

1 yorum:

  1. Erkekler kullanamıyor mu bu ürünü ben almış bulundum elimde patlamasına :/

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin