Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #1


Merhaba ,
Bayramdı sonra seyahatti derken blogumu biraz ihmal ettim sanırım. Ama sıkı bir dönüş yaptım ve  Eylül ayı bitenler yazısı ile karşınızdayım.  İşte Eylül ayı biten ürünlerim;


BIOBLAS HASAR GÖRMÜŞ CANSIZ SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN : Bıoblasın şampuanlarını seviyorum. Ama bende saç dökülmesine karşı pek bir etkisi olması sanki. Saçlarım yine dökülmeye devam ediyor. Belki dökülmeye sayısını azaltmıştır diyerek ,pek etkili bulmasam da yinede almaya devam.
L’OREAL ELSEVE RENK KORUYUCU BAKIM KREMİ : Genelde  L’OREAL in  ürünlerini  etkili bulurum ve sık sık alırım. Ancak bu ürününü pek sevmedim. Bir işe yaradığını da pek düşünmüyorum. Renk koruma görevi için de buna benzer bir çok ürün aynı görevi görüyor. Bir daha almam.

NIVEA MEN COOL KICK SHOWER GEL : Bu duş jelinin kokusuna bayılıyorum. Kokusunun kalıcılığı muhteşem. Her ne kadar eşim için alsamda arada bende kullanıyorum. Ve vazgeçemediğim ürünlerin arasında yer alıyor. Tekrar tekrar alıyorum.

DIADERMINE ÇİFT BAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ : Ürünün genel olarak temizleme özelliğinden memnunum ancak son zamanlarda kirpik dökme gibi bir sorunla karşılaştım. Tek tük de olsa pamukta kirpiğimin dökülmüş olduğunu görmek hoşuma gitmedi. Şimdilik yeniden almak için ara verdim. Başka ürünler deniyorum.

NIVEA T- BÖLGESİ TEMİZLEYİCİ BANTLAR : İşte vazgeçemediğim bir ürün daha. Tabiki almaya devam

İPEK MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ : Stoklarda yerini aldı bile :))

MAXFACTOR MIRACLE TOUCH FOUNDATION : Bu ürünü seviyorum. Kapatıcılığı, ağırlaşma yapmaması ve tabiki uzun saatler boyunca hiç bir şey olmadan kalması ürünü yeniden almaya teşvik etti. Yeniden aldım ve kullanmaya devam ediyorum.

GARNIER  MİRACLE SKİN PERFECTOR B.B CREAM : Deneme boyu ürünü 2 defa kullandım. Ancak pek beğenmedim. Yüzümde bir ağırlık hissettim ayrıca gün sonuna pek dayanamadı. Büyük boyunu sanırım almam.

İPANA 3 BOYUTLU BEYAZLIK EKSTRA FERAH DİŞ MACUNU : Sevdim beyazlatma özelliği güzel yeniden alabilirim.

LISTERINE ZERO AĞIZ BAKIM SUYU : Lısterıne ağız bakım suları favori ürünlerim arasında yer alıyor. Etkisi gayet güzel. Arada değiştire değiştire farklı çeşitlerini alıyorum.

Benim bu ay bitirdiğim ürünler bunlar. Yeni yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın ve tabiki takipte kalın….

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin