Hayata dair her şey!

Post Top Ad

TONI&GUY VOLUME CONDITIONER SAÇ KREMİ


Merhabalar,

Yeni haftanın başlangıcından güzel bir Pazartesi sabahından hepinize Günaydın…         
Bugün  sizlere İnce ve Zayıf saçlar için Bakım Kremi ;
TONI&GUY VOLUME  CONDITIONER  hakkında bilgi vereceğim.


Öncelikle şunu söylemeliyim ki harika bir kokusu var. Zaten ürünün özelliğinden çok kokusuna aşık oldum da aldım :)) Benim saçlarım hem röfleli, hem uzun, hem ince telli, hem de çabuk yağlanıyor.  İnce ve zayıf saçlara hacim verdiğini söyleyen bu krem saçı besleyip nemlendiriyor. Saçın yıpranmasını önlüyor.Ben özellikle saç açıcılığını (yani çok kolay taranıyor),elektriklenmeyi önlemesini  ve yumuşak ipeksi bir dokunuş bırakmasını sevdim. Kokusunu söylemiyorum bile hem çok hoş, hemde saçınızda uzun süre kalıcı. Saçlarınızın kırılmasını istemiyorsanız saçlarınızı taramadan once böyle bakım yapan kremler kullanıp saçınızı ıslakken taramalısınız. Yoksa saçınızı kuruyken taramak saçınızın kırılmasına sebep oluyor. Ben bu kremi kuaför malzemeleri satan bir yerden indirimle 18 TL gibi bir fiyata almıştım. Eğer sizde bir yerde indirimde yakalarsanız kesinlikle alıp deneyin derim. Piyasada bulunan birçok saç kremi ürünlerinden  iyi durumda olduğunu rahatlıkla  söyleyebilirim.


·         Kullanım şekli: Yıkmadan sonra saç diplerinden ucuna kadar uygulayın ve 2 dakika bekletin, ardından durulayın.



Bugünlükte bu kadar:))

Daha fazla deneyimlerin hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz bu blog’u  ve instagram hesabımı (@forwmeverything) takibe alabilirsiniz.

Sevgilerimle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin